01.06.2020.
Dobar dan!
Danas učimo brojeve do 1000. Iz udžbenika sa 125.stranice prepišite si brojeve koji se nalaze pod naslovom Die Zahlen bis 1000.
U udžbeniku na 118. i 119. stranici riješite od sedmog do devetog zadatka. U radnoj bilježnici riješite 88. stranicu.
Lijep pozdrav!
Samo da vas podsjetim: do 04.06. trebate predati dokument Freizeit provjera
04.06.2020.
Dobro jutro!
U udžbeniku na 119. stranici nalazi se tekst Ein Interview, na slijedećoj poveznici: https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/df0e4f1c-1c2f-4557-a942-89cced36e183/ poslušajte tekst nekoliko puta i zatim popunite praznine u tekstu sa ponuđenim riječima i u bilježnicu ispišite nepoznate riječi iz priloženog dokumenta.
U udžbeniku riješite 11. zadatak na 120. stranici. U bilježnicu prepišite sa 125. stranice Das Fragepronomen Welcher, welche, welches ( Upitna zamjenica koji, koja, koje ). U udžbeniku riješite 12. , 13. i 14. zadatak na 120. i 121. stranici.
Lijep pozdrav!
08.06.2020.
Dobro jutro!
Današnji zadaci: u radnoj bilježnici na stranicama 89., 90. i 91. riješite od 6 do 10 zadatka.
Lijep pozdrav!
15.06.2020.
Dobar dan!
U udžbeniku na 121. stranici nalazi se novi tekst. Na slijedećoj poveznici https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/df0e4f1c-1c2f-4557-a942-89cced36e183/ poslušajte tekst i pročitajte tekst nekoliko puta, u bilježnicu prepišite riječi iz priloženog dokumenta E - Books.
Na 122. stranici riješite od 16. do 18. zadatka. U 16. u tabliku ispišite pozitivne i negativen aspekte e - knjiga, u 17. povežite pojmove i upišite u tablicu parove, a u 18. trebate odgovoriti na pitanja u bilježnicu koja se odnose na vas.
U radnoj bilježnici na 91. i 92. stranici riješite od 11. do 14. zadatka.
Lijep pozdrav!
18.06.2020.
Dobro jutro!
U udžbeiku na 130. i 131. stranici nalazi se tekst, pročitajte ga, ispišite nepoznate riječi u bilježnicu iz priloženog dokumenta i u kvadratiće napišite koja sličica odgovara s tim tekstom. Riješite od 3. do 11. zadatka ( u udžbeniku ), te prepišite sve sa 136. stranice. Da bi mogli riješiti šesti zadatak pustite si tekst sa slijedeće poveznice: https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/f01dd27d-2e72-4311-a37a-86c3a834d38a/.
Pozdrav!
25.05.2020.
Dobro jutro!
Za vježbu tko želi neka si riješi u radnoj bilježnici zadatke na stranicama od 100. do 103.
Lijep pozdrav!
Lijepo se odmorite za vrijeme praznika!
04.05.2020.
Dobar dan!
U udžbeniku na 95. stranici pročitajte tekst, ispišite nepoznate riječi u bilježnicu, te riješite 20. i 21. zadatak.
Rok za predaju zadataka: 7.5.
Lp učiteljica Marija
07.05. 2020.
Dobro jutro!
Prošli put smo započeli s tekstom u kojem nam se pojavljuje Präteritum ( preterit - prošlo jednostavno vrijeme).
U bilježnicu si prepišite dokument koji je u prilogu. Uz pomoć bilježnice riješite 22. i 23. sa 96. stranice u udžbeniku. U ta dva zadatka trebate dopisati preterit ta dva glagola, ovisno o licu koje je u rečenici. U 25. zadatku trebate odgovoriti na pitanja punim rečenicama, pitanja se odnose na vas.
U radnoj bilježnici rješite od desetog do četrnaestog zadatka na stranicama 72. do 74.
11.05.2020.
Dobar dan!
Danas nastavljamo sa preteritom glagola sein i haben. U radnoj bilježnici riješite na 74. i 75. stranici 15. i 16. zadatak.
U 15. zadatku trebate zadani tekst prepisati u preterit, a u 16. zadatku možete si pomoći ponuđenim pitanjima da opišete u preteritu svoje zanimljivo putovanje.
Na sljedećim linkovima provježbajte preterit: https://wordwall.net/hr/resource/1441711/njema%c4%8dki-jezik/wer-war-krank-haben-sein
https://wordwall.net/hr/resource/782419/njema%c4%8dki-jezik/praesens-praeteritum-haben-sein
https://quizizz.com/admin/reports/5eb86ae8ae299e001bf72b35/players kod 732023
Lp učiteljica Marija
Kratka provjera riječi biti će 21.05. na wocabee.
14.05.2020.
Dobro jutro!
Danas započinjemo s novom lekcijom: Lerntipps. Na 102.str u udžbeniku u prvom zadatku nalaze se riječi, pročitajte ih, prevedite ih i razmislite koja bi bila zajednička tema svim ponuđenim riječima. U drugom zadatku imate kviz koji riješite u udžbenik. U četvrtom zadatku nalazi se novi tekst, pročitajte ga i ispišite riječi u bilježnicu iz priloženog dokumenta. Riješite peti i šesti zadatak sa 104. stranice.
U bilježnicu ili na papir nacrtajte umnu mapu sa središnjom temom Schule ( Možete nacrtati pojmove ili napisati, pokušajte što više toga povezati s temom. Neke od smjernica: najdraži predmeti, najbolji prijatelji, najdraže aktivnosti, premeti koje baš ne volite,....).
U radnoj riješite na 78. i 79.stranici od prvog do trećeg zadatka.
Rok za predaju zadataka je 18.05.
04.06. pismena provjera znanja: wo / wohin / prijedlozi / preterit haben i sein
Lijep pozdrav!
18.05.2020.
Dobro jutro!
U bilježnicu si prepišite priloženi dokument Imperativ, a nakon toga u udžbeniku riješite 105. stranicu. U četvrtak ćemo imati kratku provjeru riječi na wocabee, pa vas molim da vježbate do tada.
Lijep pozdrav!
21.05.2020.
Dobar dan!
Danas u vremenskom periodu od 10:00 do 20:00 otvorena je kratka provjera riječi na wocabee pa vas molim da u tom razdoblju pristupite aplikaciji. Sretno svima!
Danas nastavljamo s vježbanjem imperativa: u udžbeniku riješite zadatke na 106. stranici te u radnoj bilježnici na 79. i 80. stranici od četvrtog do šestog zadatka.
Na e-sferi riješite zabavni kutak:https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/0a01b4fa-8da6-4a5d-ab55-89e7f8f9b99f/
U prilogu vam je dokument Freizeit provjera, imate rok do 5.6. da riješite i vratite mi ga ( ili u wordu ili poslikano,ali onda svaki zadatak posebno poslikan).
Lijep pozdrav!
25.05.2020.
Dobar dan!
U udžbeniku na 107. stranici nalazi se tekst: Ein Tag in der Schule. Poslušajte ga na https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/f75229be-c8f0-43fa-b149-65d340777829/, nakon toga upišite kako ide po redu tekst i ispišite priloženi dokument u bilježnicu. Na 108. stranici riješite 14. zadatak.
U radnoj bilježnici na 80. i 81. stranici riješite 7. i 8. zadatak.
Lijep pozdrav!
28.05.2020.
Dobro jutro!
Danas započinjemo s novom temom: Bücher mal anders.
Na 116. stranici u udžbeniku u prvom zadatku trebate spojiti književna djela i pisce. Pokušajte barem dva puta pročitati treći zadatak ( ono što je uokvireno ).
Na idućoj stranici nalazi se novi tekst. Pročitajte razgovor i ispišite nepoznate riječi iz priloženog dokumenta Eine richtige Leseratte. Riješite peti i šesti zadatak. U radnoj bilježnici riješite zadatke na 86. i 87. stranici.
Lijep pozdrav!
Samo da vas podsjetim: do 04.06. trebate predati dokument Freizeit provjera
16.3.Zadaci iz Njemačkog jezika su za učenike redovne i izborne nastave
Dragi učenici,
danas ste mogli pogledati nastavnu jedinicu Die Schule, ukoliko niste možete na stranici Škole za život. Za vrijeme kad gledate nastavnu jedinicu, rješavajte zadatke vezane uz nju.
1.Kasnije u bilježnicu napravite tablicu s četiri stupca i razvrstajte imenice koje su povezane sa temom prema rodovima.
der | die | das | die |
2.Odigraj igru na linku https://wordwall.net/hr/resource/712849/njema%c4%8dki-jezik/die-familie a zatim prepiši pitanja u bilježnicu i odgovori.
3.Vježbaj riječi (Meine Familie) igraj memory na linku https://wordwall.net/hr/resource/748306/njema%c4%8dki-jezik/die-familie
Lijep pozdrav,
učiteljice Marija Majhen i Geraldina Cesar
18. 3. 2020.
Danas vam je na rasporedu video lekcija Die Schule,drugi dio. Kao i kod prvog dijela, rješavate zadatke koji su vam u video lekciji.
Nakon video lekcije riješite sljedeće zadatke:
https://wordwall.net/hr/resource/528214/njema%c4%8dki-jezik/deutsch
https://learningapps.org/740223
https://learningapps.org/1765271
https://learningapps.org/1115920
Lijep pozdrav,
učiteljice Marija Majhen
19.03.2020. SAMO ZA REDOVNU NASTVU
Dragi učenici,
u udžbeniku riješite 16., 17. i 18. zadatak na stranicama 62 i 63. , a u radnoj bilježnici na 46. i 47. stranici riješite od 5. do 8. zadatka.
Kad riješite, poslikajte i pošaljite mi privatnom porukom na yammer.
Lijep pozdrav,
učiteljice Marija Majhen i Geraldina Cesar
23. 03.2020. Zadaci za učenike redovne nastave
Dobro jutro! Danas vam je na rasporedu Die Schule 3. Pogledajte video te odgovarajte na pitanja koja su postavljena. U bilježnicu prepišite slide Präsens und anders.
U bilježnicu napišite vođene rečenice po pitanjima iz videa: Mein Schulweg und meine Schultage.
Zadatke redovito izvršavajte, poslikajte i pošaljite mi privatnom porukom.
Pročitajte tekst na 63. stranici u udžbeniku, ispišite riječi i prevedite tekst.
Riječi vježbajte na linku koji sam vam poslala.
Lijep pozdrav,
učiteljica Marija
p.s. Neki učenici još uvijek nisu poslali zadatke od prošlog tjedna
26.03.2020.
Jučer je na rasporedu bio video Die Schule 4. pošto smo mi već to naučili (Wochentage,Schulfächer,Uhrzeit) pažljivo gledajte video i ponavljajte riječi, a zadatak na linku riješi https://h5p.org/node/755379 i prepiši u bilježnicu.
Vježbaj čitati u udžbeniku na 58. stranici "Sonntags im Familienkreis", usmeno vježbaj Mein Stammbaum (moje obiteljsko stablo-imenovati članove obitelji) a zatim nacrtaj u svoju bilježnicu svoje obiteljsko stablo.
https://de.islcollective.com/deutsch-daf-arbeitsblatter/grammatik/possessivartikel/die-familie/113499 (listić ne rješavaš,samo usmeno za vježbu) .Taj zadatak izvrši do kraja tjedna.
Molim vas da redovito izvršavate sve zadaće i šalje mi privatnom porukom na yammer.
Lp učiteljica Marija
30.03.2020.
Dobro jutro!
Danas vam je na rasporedu video lekcija Freizeit. Pogledajte lekciju, rješavajte zadatke i u bilježnicu napiši pet rečenica na temu: Was machst du in deiner Freizeit? Na kraju lekcije vam je poveznica na jedan kviz te to također riješite. Poslikajte rečenice iz bilježnice, te mi ih privatnom porukom pošaljite na yammer.
Ugodan dan i lijep pozdrav,
učiteljica Marija
02.04.2020.
Dragi učenici , evo zadataka za danas:
U udžbeniku na 71.str. molim da pažljivo pročitajte više puta i odgovori na pitanja u vezi teksta "Aus Omas Kochbuch" koja se nalaze u priloženom dokumentu. Vježbaj nove riječi (das Fleisch-meso,die Getreide-žitarice,die Süßigkeiten-slatkiše) i igraj na linku https://wordwall.net/hr/resource/1082560/njema%c4%8dki-jezik/lebensmittel Ponovi upitne riječi (Wer?Was?Wie?Wen?Woher?Wann?) i prepiši gradivo u bilježnicu iz priloženog dokumenta i riješi u radnoj bilježnici na 52.stranici zadatke 1., 2., 3.
06.04.2020.
Dragi učenici ,
u tjednu ponavljanja pregledajte po datumima ako još niste nešto stigli napraviti iz Njemačkog jezika te provjerite imate li sve zabilježeno u svojim bilježnicama i pošaljete mi zaostatke u privatnoj poruci na Yammer.
Ponovno nekoliko puta pročitaj i ponovi riječi iz udžbenika 71.str."Aus Omas Kochbuch" a zatim poslušaj nekoliko puta i nastavak priče udžbenik 75.str."Ernährst du dich gesund" na e-sfera-digitalni udžbenik/Lecker,Lecker/slušaonica/Aufgabe 15 (audio zapis te priče) prepiši riječi iz priloženog dokumenta u bilježnicu ,riješi udžbenik.76.str./16.zadatak
Vježbaj i ponavljaj online na e-sfera digitalni udžbenik /Lecker.Lecker/zabavni kutak/ provjera znanja/ sve ponuđene zadatke nekoliko puta.
Molim Vas da ponovite riječi na wocabee sve koje niste.
Lijep pozdrav!
Viel Spaß! Lehrerin Marija
09.04.2020.
Dragi učenici, evo vam nekoliko vježbica za ponavljanje vokabulara vezanog uz Uskrs:
https://quizizz.com/admin/reports/5e8a404d6d7d06001c2547d3/players kod 636550
https://quizizz.com/admin/reports/5e8a4198675d04001b5d5821/players kod 510590
https://wordwall.net/hr/resource/972868/njema%c4%8dki-jezik/ostern
https://wordwall.net/hr/resource/234937/german/ostern
U bilježnicu nacrtajte čestitku za Uskrs i napišite Frohe Ostern! ( Poslikajte mi i pošaljite.)
Želim vam sretan Uskrs i da ovih nekoliko dana iskoristite da si odmorite i spremni dočekate vrednovanje.
Lijep pozdrav! Viel Spaß!
Lehrerin Marija
FROHE OSTERN!!!!!
16.04.2020.
Dragi učenici!
Pročitaj i ponovi riječi iz udžbenik 75.str."Ernährst du dich gesund" na e-sfera-digitalni udžbenik/Lecker,Lecker/slušaonica/Aufgabe 15(audio zapis te priče), zatim prepiši u bilježnicu dokumenat u prilogu Negation Kein und nicht.
Prouči u udžbeniku 74str./11.-12.-13.zadatak NEGATIONEN KEIN UND NICHT (Kako negiramo imenice, a kako glagole) riješi u udžbeniku i riješi u RB.56.str/13./14./15 zadatak
Pogledaj,razmisli :a) -uz pomoć riječi kein/keine negiramo imenice
Lara mag eine Pizza essen.Lara mag keine Pizza essen.
Wir haben ein Auto.Wir haben kein Auto.
b)-uz pomoć riječi nicht negiramo glagole
Meine Mutter kocht gern.Meine Mutter kocht nicht gern.
Ich kann schwimmen.Ich kann nicht schwimmen.
Pojmovi za proučiti negieren-negirati,staviti u negativan kontekst,Nomen-imenica,Verb-glagol
Kao i uvijek do sada trebate poslikati i poslati na yammer. ( Nadam se da to nije više potrebno pisati, odnosi se na svaki sat i na sve zadatke. )
Lehrerin Marija
20.4.2020.
Dragi učenici ,
pročitaj i ponovi riječi iz udžbenik 75.str. "Ernährst du dich gesund" na e-sfera-digitalni udžbenik/Lecker,Lecker/slušaonica/ Aufgabe 15 (audio zapis te priče), a zatim vježbaj negacije i odgovori na pitanja (FRAGEN-Deine Essgewohnheiten) dokumenat u prilogu u bilježnicu.
Pročitaj i riješi u udžbeniku 79.str.
Lijep pozdrav!
23. 04.2020. ( 2 sata )
Dragi učenici,
molim vas da se danas u vremenskom periodu od 8:00 do 20:00 prijavite na wocabee i riješite kratku provjeru riječi.
Danas ćemo započeti novu temu die Freizeit (slobodno vrijeme). Pogledaj na linku video i razmisli(zadatke na videu ne moraš riješavati,služiti će ti samo za ponavljanje riječi.) https://www.youtube.com/watch?v=Ew1G__c2jYQ&list=PL9Mz0Kqh3YKrpAhtVEQi89JkO4Yj6cKtT&index=7&t=0s
Udžbenik, str. 88, 1. zadatak Pläne für den Nachmittag Zamisli da planiraš jedno poslijepodne s prijateljima. Što biste sve radili zajedno? Napravi umnu mapu. U nju uvrsti aktivnosti koje bi zajedno sa svojim prijateljima volio / voljela napraviti.Napravi barem šest različitih aktivnosti.
Udžbenik, str. 88, 2. zadatak Poslušaj dijalog koji ti je dostupan u slušaonici i upiši riječi koje nedostaju u dijalogu.
https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/0a01b4fa-8da6-4a5d-ab55-89e7f8f9b99f/
Potom napiši u bilježnicu plan ploče koji je u priloženom dokumentu pod današnjim datumom (nepoznate riječi). Ako ti je još neka riječ nepoznata, potraži je u rječniku koji se nalazi na kraju knjige.
Udžbenik 88. i 89. stranica, zadaci 3, 4 i 5. Prije rješavanja trećeg zadatka pročitaj još jednom dijalog. Napiši ispravno rečenice u trećem zadatku.
U četvrtom zadatku pročitaj rečenice u lijevom i desnom stupcu, a zatim ispravno spoji rečenice. U petom zadatku pročitaj pažljivo pitanja i odgovori na njih u svoju bilježnicu. Za dodatnu vježbu riješi u radnoj bilježnici sljedeće zadatke: 1, 2 i 3 na str. 68. i 69.
Lijep pozdrav!
27.4.2020.ZADACI
ZADATAK 7, UDŽBENIK, STR. 90
U zadatku 7 nalazi se tablica. Pažljivo pročitaj sve što se nalazi u tablici, a potom označi kamo ideš često (oft), rijetko (selten), a kamo ne ideš nikada (nie). Ako ti je neka riječ u tablici nepoznata, potraži je u rječniku na kraju knjige.
ZADATAK 8, UDŽBENIK, STR. 90
Ovaj je zadatak vezan uz prethodni zadatak, odnosno zadatak 7. Trebaš razvrstati riječi iz zadatka 7 u tablicu koja se nalazi u zadatku 8.Prepisati tablicu u bilježnicu i točno označiti bojama kako je u knjizi.O čemu to ovisi?(o tome kojega su roda imenice.)
ZADATAK 9, UDŽBENIK, STR. 91
U zadatku 9 trebaš dopuniti rečenice s die, den ili -s. Pri tome vodi računa o tome kojega su roda imenice.
ZADATAK 10, UDŽBENIK, STR. 91
U ovome zadatku dopuni pravilo na način da ispravno upišeš riječi auf, ins, die, den. Prilikom dopunjavanja pravila vodi računa o rodu imenica
Za dodatnu vježbu u Zabavnom kutku riješi zadatke 1-6 na računalu. https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/0a01b4fa-8da6-4a5d-ab55-89e7f8f9b99f/
30.04.2020.
Dragi učenici, evo današnjih zadataka:
U udžbeniku na 91. stranici pročitajte tekst i ispišite nepoznate riječi u bilježnicu.
Riješite 12. zadatak u udžbeniku. U bilježnicu napišite tablicu iz 13. zadatka i trebate iz teksta razvrstati riječi u stupce ( namještaj, uređaji, jelo i piće, članovi obitelji, posuđe i mjesta ). U 14. zadatku ponavljamo upitne riječi.
U bilježnicu ispišite prijedloge: auf - na; neben - pokraj; über - iznad; zwischen - između; in - u; vor - ispred; hinter - iza; unter - ispod; an - na.
U udžbeniku riješite 16. , 17., i 18. zadatak koristeći prijedloge. U radnoj bilježnici riješite od prvog do desetog zadatka od 68. do 72. stranice.
Rok za predaju zadataka je 3.5.
Lijep pozdrav!
23.3.2020.ZADACI 5B/C
1.Danas je na rasporedu Die Schule 3. Pogledajte video https://youtu.be/7_3Fnirb6vs?t=944 i ta pitanja i odgovore prepiši u bilježnicu.Plan ploče:
Mein Schulweg und meine Schultage.(naslov)
2.Na e-sfera u našem digitalnom udžbeniku https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/f6dc981f-1b6e-4b91-9933-aa56de8a88f9/ odigraj zabavni kutak(Was kannst du?1.-2.-3.zadatak i Spiel)
26.3.2020.ZADACI
Jučer je na rasporedu bio video Die Schule 4. pošto smo mi već to naučili(Wochentage,Schulfächer,Uhrzeit)samo pažljivo gledajte video i ponavljaj riječi a zadatak na linku riješi https://h5p.org/node/755379 i prepiši u bilježnicu.
2.Vježbaj čitati Udžbenik 58.str."Sonntags im Familienkreis",usmeno vježbaj Mein Stammbaum(moje obiteljsko stablo-imenovati članove obitelji) a zatim nacrtaj u svoju bilježnicu tvoje obiteljsko stablo https://de.islcollective.com/deutsch-daf-arbeitsblatter/grammatik/possessivartikel/die-familie/113499(listić ne rješavaš,samo usmeno za vježbu) .Taj zadatak izvrši do kraja tjedna.
Molim vas da redovito izvršavate sve zadaće i šalje mi privatnom porukom.
30.3.2020.ZADACI
Dragi učenici ,video lekciju za danas ne trebate gledati jer nam se tema ne podudara pa ćemo iskoristi u određeno vriejme.
1.Naša nova tema je Lecker,lecker udžbenik 70.str. pročitaj,pogledaj slike,razmisli i usmeno odgovori.
2.Udžbenik 71.str. molim da pažljivo pročitate više puta,podcrtate nove riječi kao što mi radimo u školi ,prepišete riječi iz priloženog dokumenta u bilježnicu i riješite udžbenik.71.str.4.-5. zadatak.
3.Pogledaj video na linku https://www.youtube.com/watch?v=efhs7EhKAFw za ponavljanje riječi, napravi tablicu u bilježnicu i napiši šest vrsta voća i šest vrsta povrća.
OBST | GEMÜSE |
02.4.2020.ZADACI
Dragi učenici ,
1.Udžbenik 71.str. molim da pažljivo pročitajte više puta i odgovori na pitanja u vezi teksta "Aus Omas Kochbuch" koja se nalaze u priloženom dokumentu.
2.Vježbaj nove riječi(das Fleisch-meso,die Getreide-žitarice,die Süßigkeiten-slatkiše)i igraj na linku https://wordwall.net/hr/resource/1082560/njema%c4%8dki-jezik/lebensmittel
3.Ponovi upitne riječi (Wer?Was?Wie?Wen?Woher?Wann?) i prepiši gradivo u bilježnicu iz priloženog dokumenta i riješi RB. 52.str./1,2,3,zadatak
06.4..2020.ZADACI
Dragi učenici ,
u tjednu ponavljanja pregledajte po datumima ako još niste nešto stigli napraviti iz Njemačkog jezika te provjerite imate li sve zabilježeno u svojim bilježnicama i pošaljete mi zaostatke u privatnoj poruci na Yammer.
1.Ponovno nekoliko puta pročitaj i ponovi riječi iz udžbenika 71.str."Aus Omas Kochbuch" a zatim poslušaj nekoliko puta i nastavak priče udžbenik 75.str."Ernährst du dich gesund" na e-sfera-digitalni udžbenik/Lecker,Lecker/slušaonica/Aufgabe 15(audio zapis te priče)prepiši riječi iz priloženog dokumenta u bilježnicu ,riješi udžbenik.76.str./16.zadatak
2.Vježbaj i ponavljaj online na e-sfera digitalni udžbenik /Lecker.Lecker/zabavni kutak/ provjera znanja/ sve ponuđene zadatke nekoliko puta.
3.Vježbaj usmeno odgovarati na pitanja,a ako imaš mogućnosti isprintaj igru i graj s ukućanima(dokument u prilogu -familienspiel)
09.4.2020.ZADACI
Dragi učenici ,
1.Ponovno nekoliko puta pročitaj i ponovi riječi iz udžbenik 75.str."Ernährst du dich gesund" na e-sfera-digitalni udžbenik/Lecker,Lecker/slušaonica/Aufgabe 15(audio zapis te priče)
2.Vježbaj i riješi u RB. 58.-59.str.
3.Riješi dokumenat u prilogu WIEDERHOLUNG(Ponavljanje) u bilježnicu slijedeći tjedan 16.4.-20.4. poslikaj i obavezno pošalji jer je to zadatak za vrednovanje.
4.Pročitaj priču udžbenik 144.str. OSTERN IST DA! i vježbaj riječi klikom na poveznici https://wordwall.net/hr/resource/972868/njema%c4%8dki-jezik/ostern
FROHE OSTERN!
Lehrerin Geraldina Cesar
16.4.2020.ZADACI
Dragi učenici ,
1.Pročitaj i ponovi riječi iz udžbenik 75.str."Ernährst du dich gesund" na e-sfera-digitalni udžbenik/Lecker,Lecker/slušaonica/Aufgabe 15(audio zapis te priče)
2.Prepiši u bilježnicu dokumenat u prilogu "Negation Kein und nicht" u bilježnicu
3.Prouči u udžbeniku 74str./11.-12.-13.zadatak NEGATIONEN KEIN UND NICHT(Kako negiramo imenice, a kako glagole) riješi u udžbeniku i riješi u RB.56.str/13./14./15 zadatak
Pogledaj,razmisli :a) -uz pomoć riječi kein/keine negiramo imenice
Lara mag eine Pizza essen.Lara mag keine Pizza essen.
Wir haben ein Auto.Wir haben kein Auto.
b)-uz pomoć riječi nicht negiramo glagole
Meine Mutter kocht gern.Meine Mutter kocht nicht gern.
Ich kann schwimmen.Ich kann nicht schwimmen.
Pojmovi za proučiti negieren-negirati,staviti u negativan kontekst,Nomen-imenica,Verb-glagol
20.4.2020.ZADACI
Dragi učenici ,
1.Pročitaj i ponovi riječi iz udžbenik 75.str."Ernährst du dich gesund na e-sfera-digitalni udžbenik/Lecker,Lecker/slušaonica/Aufgabe 15(audio zapis te priče),a zatim vježbaj negacije i odgovori na pitanja(FRAGEN-Deine Essgewohnheiten) dokumenat u prilogu u bilježnicu.
2.Pročitaj i riješi u udžbeniku 79.str.
Poslikaj i rok za predaju je 23.4.2020.
23.4.2020.ZADACI
FREIZEIT(naslov)
1.Dragi učenici,danas ćemo započeti novu temu die Freizeit(slobodno vrijeme).Pogledaj na linku video i razmisli(zadatke na videu ne moraš riješavati,služiti će ti samo za ponavljanje riječi.) https://www.youtube.com/watch?v=Ew1G__c2jYQ&list=PL9Mz0Kqh3YKrpAhtVEQi89JkO4Yj6cKtT&index=7&t=0s
2.Udžbenik, str. 88, ZADATAK 1 PLÄNE FÜR DEN NACHMITTAG
Zamisli da planiraš jedno poslijepodne s prijateljima. Što biste sve radili zajedno? Napravi umnu mapu. U nju uvrsti aktivnosti koje bi zajedno sa svojim prijateljima volio / voljela napraviti.Napravi barem šest različitih aktivnosti.
Udžbenik, str. 88, ZADATAK 2
Poslušaj dijalog koji ti je dostupan u Slušaonici i upiši riječi koje nedostaju u dijalogu.
https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/0a01b4fa-8da6-4a5d-ab55-89e7f8f9b99f/
Potom napiši u bilježnicu nepoznate riječi. Ako ti je još neka riječ nepoznata, potraži je u rječniku koji se nalazi na kraju knjige.
POPIS NEPOZNATIH RIJEČI
etwas vorhaben – imati nešto u planu Lust haben auf Kino – imati volje / želje ići u kino der Kinofan, die Kinofans – ljubitelj kina anschauen – pogledati im Internet anschauen – pogledati na internetu der Einkaufsbummel – kupovina obilaženjem više trgovina sparen – štedjeti endlich – konačno das Taschengeld – džeparac zuerst – najprije Abgemacht! – Dogovoreno! ein Buch in der Bibliothek abholen – uzeti knjigu iz knjižnice |
3.Udžbenik, str. 88-89, ZADATAK 3/4/5
Prije rješavanja zadatka 3 pročitaj još jednom dijalog. Napiši ispravno rečenice u zadatku 3.
U zadatku 4 pročitaj rečenice u lijevom i desnom stupcu, a zatim ispravno spoji rečenice.
U zadatku 5 pročitaj pažljivo pitanja i odgovori na njih u svoju bilježnicu.
4.Za dodatnu vježbu riješi u radnoj bilježnici sljedeće zadatke: ZADATAK 1, 2 i 3 na str. 68. i 69.
Poslikaj i rok za predaju je 27.04.2020.
27.4.2020.ZADACI
ZADATAK 7, UDŽBENIK, STR. 90
U zadatku 7 nalazi se tablica. Pažljivo pročitaj sve što se nalazi u tablici, a potom označi kamo ideš često (oft), rijetko (selten), a kamo ne ideš nikada (nie). Ako ti je neka riječ u tablici nepoznata, potraži je u rječniku na kraju knjige.
ZADATAK 8, UDŽBENIK, STR. 90
Ovaj je zadatak vezan uz prethodni zadatak, odnosno zadatak 7. Trebaš razvrstati riječi iz zadatka 7 u tablicu koja se nalazi u zadatku 8.Prepisati tablicu u bilježnicu i točno označiti bojama kako je u knjizi.O čemu to ovisi?(o tome kojega su roda imenice.)
ZADATAK 9, UDŽBENIK, STR. 91
U zadatku 9 trebaš dopuniti rečenice s die, den ili -s. Pri tome vodi računa o tome kojega su roda imenice.
ZADATAK 10, UDŽBENIK, STR. 91
U ovome zadatku dopuni pravilo na način da ispravno upišeš riječi auf, ins, die, den. Prilikom dopunjavanja pravila vodi računa o rodu imenica
Za dodatnu vježbu u Zabavnom kutku riješi zadatke 1-6 na računalu. https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/0a01b4fa-8da6-4a5d-ab55-89e7f8f9b99f/
Poslikaj i rok za predaju je 29.04.2020.
30.4.2020.ZADACI
MAMAS ZETTEL
ZADATAK 11, UDŽBENIK, STR. 91-92
Pažljivo pročitaj tekst Mamas Zettel. Prepiši nepoznate riječi iz teksta u svoju bilježnice.
POPIS NEPOZNATIH RIJEČI
niemand – nitko der Zettel, die Zettel – papirić, cedulja das Abendessen, die Abendessen – večera der Kühlschrank, die Kühlschränke – hladnjak neben – pokraj die Dose, die Dosen – limenka zwischen – između vor – ispred der Fernseher, die Fernseher – televizor die Fernbedienung, die Fernbedienungen – daljinski upravljač neben – pokraj die Spur, die Spuren – trag das Sofakissen, die Sofakissen – jastučić za trosjed verstecken – sakriti zufrieden – zadovoljan |
Odgovori na sljedeća pitanja u svoju bilježnicu:
1. Was steht auf dem Tisch?
2. Wo sind Petras Mutter und Petras Bruder?
3. Wo ist Petras Abendessen?
4. Wo möchte Petra essen?
5. Was kann Petra nicht finden?
ZADATAK 12, UDŽBENIK, str 92
Pročitaj još jednom tekst Mamas Zettel te potom riješi zadatak zadatak 12. U zadatku označi točne odgovore.
ZADATAK 13, UDŽBENIK, str 93
Nacrtaj u svoju bilježnicu tablicu kako je prikazano u zadatku 13. U tekstu Mamas Zettel Trebaš pronaći riječi koje se odnose na Möbel (namještaj), Geräte (kućanski uređaji), Essen und Getränke (jelo i piće), Familienmitglieder (članovi obitelji), Geschirr (posuđe) i Orte (mjesta) te ih upisati u tablicu.
ZADATAK 14, UDŽBENIK, str 93
U ovom zadatku ponovit ćeš upitne riječi.Upitnim riječima trebaš dopuniti upitne rečenice, a potom pronaći odgovarajuće odgovore na pitanja.
ZADATK 15, UDŽBENIK,str 93
Wo ist.....?Wo sind.....?Prouči sličice ,prepiši s dokumenta u prilogu (Wo ist Wo sind)u bilježnicu i nacrtaj.
Poslikaj i rok za predaju je 4.5.2020.
4.05.2020.ZADACI
ZADATAK 16, UDŽBENIK, STR. 94
U rješavanju ovoga zadatka pomoći će ti tekst Mamas Zettel. Pročitaj ga još jednom i potom dopuni rečenice zadanim prijedlozima u okviru
ZADATAK 17, UDŽBENIK, STR. 94
Pažljivo pročitaj rečenice u zadatku. Zatim precrtaj u svakoj rečenici ono što je pogrešno.
ZADATAK 6/7/8/9/10 u RB. STR. 70.-72.
Za kraj ovoga sata pogledaj tablice(dokumenat u prilogu Wo Wohin) i usporedi ih. Uoči razliku između pitanja WO? (GDJE?) i WOHIN? (KAMO?). Iz tablice ti je vidljivo da uz pitanje WO? (Gdje?) imenica stoji u DATIVU, a uz pitanje WOHIN? (Kamo?) u AKUZATIVU. Ova tablica će ti pomoći u rješavanju daljnjih zadataka. Prepiši je u svoju bilježnicu iz njemačkog jezika.
Za dodatnu vježbu na računalu riješi zadatak 7 u Zabavnom kutku: https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/0a01b4fa-8da6-4a5d-ab55-89e7f8f9b99f/
Poslikaj i rok za predaju je 7.5.2020.
7.05.2020.ZADACI
EIN GUTER TAG
ZADATAK 19, UDŽBENIK, STR. 95
Pažljivo pročitaj razgovor Am Abend bei Petra zu Hause. Prepiši nepoznate riječi iz teksta u svoju bilježnice.
POPIS NEPOZNATIH RIJEČI
der Abend, -e - večer zu Hause sein – biti kod kuće fragen – pitati viel Spaß haben – biti jako zabavno riesengroß – ogroman, golem Angst haben – bojati se unterwegs sein –biti na putu Hunger haben – biti gladan Wie war es im Museum? – Kako je bilo u muzeju? |
ZADATAK 20, UDŽBENIK, str 95
Pročitaj još jednom dijalog Am Abend bei Petra zu Hause. Potom riješi zadatak. U zadatku trebaš rečenice poredati ispravnim redoslijedom.
ZADATAK 21, UDŽBENIK, str 96
Pročitaj sve rečenice u tablici. Tko je što rekao? Pronađi odgovore u dijalogu Am Abend bei Petra zu Hause i podcrtaj što je točno, odnosno onu osobu koja je to rekla.
WO WARST DU?
Na ovome satu naučit ćeš prošlo vrijeme glagola sein (biti) i haben (imati). Prepiši u svoju bilježnicu tablicu Wo warst du?(dokument u prilogu)
ZADATAK 22, UDŽBENIK, STR. 96
U zadatku 22 vježbat ćeš prošlo vrijeme glagola sein, odnosno biti. Dopuni rečenice u zadatku. U rješavanju zadatka pomoći će ti tablica koju si zapisao / zapisala u svoju bilježnicu.
ZADATAK 23, UDŽBENIK, STR. 96
U ovom zadatku vježbat ćeš prošlo vrijeme glagola haben, odnosno imati. Rečenice dopuni zadanim oblicima glagola
ZADATAK 24, UDŽBENIK, STR. 97
U ovom zadatku ponovit ćeš prošlo vrijeme glagola sein i haben. Dopuni tablicu na način da upišeš oblike glagola sein i haben u prošlom vremenu koji nedostaju.
ZADATAK 25, UDŽBENIK, STR. 97
11.05.2020.ZADACI
UDŽBENIK, STR. 95. EIN GUTER TAG
Pročitaj nekoliko puta razgovor Am Abend bei Petra zu Hause,ponovi nove riječi.
RB,STR.73. ZADATAK 13./14./15. Danas ćemo vježbati i ponoviti prošlo vrijeme glagola sein i haben.
U 13. zadatku podcrtaj pravilan oblik glagola,a u 14. zadatku ponovit ćeš sadašnje vrijeme glagola haben i sein. Dopuni rečenice tako da napišeš sadašnje vrijeme glagola haben ili sein.
U zadatku 15 nalazi se tekst napisan u sadašnjem vremenu.Pronađi i podcrtaj glagole u tekstu,a zatim taj tekst prepisati na način da glagole haben i sein napišeš u prošlom vremenu.
Prošlo vrijeme glagola sein i haben možeš vježbati i online u Zabavnom kutku (zadatak 9) putem sljedećeg linka: https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/0a01b4fa-8da6-4a5d-ab55-89e7f8f9b99f/
Poslikaj i rok za predaju je 14.5.2020.
14.05.2020.ZADACI
1.UDŽBENIK:Dragi učenici,na kraju smo 7.cjeline FREIZEIT,ponovite sve riječi koje smo naučili,pročitajte tekstove Pläne für den Nachmittag(88str.),Mamas Zettel(91.str.),Ein guter Tag(95.str.) odaberite jedan tekst po želji,snimite se kako čitate i pošaljite.
2.UDŽBENIK 98.str. pročitaj i riješi za ponavljane novih rječi,a zatim uz pomoć tih riječi 98.str.napiši u bilježnicu 6-8 rečenica MEINE FREIZEIT (o svojem slobodnom vremenu,što voliš raditi,s kim provodiš slobodno vrijeme,kamo ideš,kako često ideš,koji je tvoj hobi naravno na njemačkom).
3.UDŽBENIK 101.str. LERNTIPPS(Savjeti za učenje)
ACH, DIESE SCHULE
ZADATAK 1, UDŽBENIK , STR. 102
Danas započinjemo s novom cjelinom koja govori o školi,školskim predmetima,učiteljima,aktivnostima u školi,školskoj svakodnevnici.Razmislite i prisjetite se svih riječi koje smo učili o toj temi.
U zadatku 1 pročitajte sve riječi, a zadatim odgovorite na pitanje: Welches Thema passt zu diesen Wörtern? (Koja tema odgovara ovim riječima?)Vjerujem da ste svi odgovorili Zu diesen Wörtern passt das Thema Schulalltag, odnosno školska svakodnevnica.
ZADATAK 2, UDŽBENIK , STR. 102
U zadatku 2 riješi kviz. Pitanja su vezana uz školu.
ZADATAK 3, UDŽBENIK, STR. 103
U 3. zadatku pažljivo pročitaj svako pitanje, a zatim pokraj njega napiši ime učenika / učenice iz tvojega razreda koji odgovara tome pitanju.
Poslikaj i rok za predaju je 18.5.2020.(samo snimku čitanja i Meine Freizeit-kratki sastavak)
18.05.2020.ZADACI
WAS DENKEN DIE SCHÜLER DES THOMAS MANN-GYMNASIUMS ÜBER DIE SCHULE?
ZADATAK 4, UDŽBENIK , STR. 103
U zadatku 4 nalaze se tri kratka teksta. Pročitaj što o školi misle Viktor,Karl i Lilly učenici Gimnazije Thomasa Manna. Pažljivo pročitaj tekstove, a zatim zapiši u svoju bilježnicu nove riječi.LERNTIPPS(dokument u prilogu)
ZADATAK 5, UDŽBENIK , STR. 104
Pažljivo pročitaj sva tri teksta na str. 103 te riješi zadatak 5. U zadatku 5 napiši imena učenika uz probleme s kojima se susreću u školi.
ZADATAK 6, UDŽBENIK , STR. 104
U zadatku 6 dopuni rečenice riječima iz okvira. Pazi, dvije riječi iz okvira su višak. U dopunjavanju rečenica pomoći će ti tekstovi na str. 103.
Poslikaj i rok za predaju je 21.5.2020.
21.05.2020.ZADACI
TIPPS UND RATSCHLÄGE
ZADATAK 9, UDŽBENIK, STR. 105
Prije rješavanja zadatka 9 pročitaj još jednom tekst na stranici 103 jer će ti on pomoći u rješavanju ovoga zadatka. U zadatku 9 navedeni su savjeti, a tvoj je zadatak pronaći kojemu učeniku odgovara koji savjet i napisati ime učenika.
ZADATAK 10, UDŽBENIK, STR. 105
Pažljivo pogledaj zadatak i promotri glagole u lijevom i desnom stupcu. Podcrtaj sve glagole. Vjerujem da si zamijetio po čemu se glagoli u lijevom i desnom stupcu razlikuju.
ZADATAK 11, UDŽBENIK, STR. 106
U zadatku 11 dopuni tablicu kao što ti je već prikazano u primjerima.S dokumenta u prilogu IMPERATIV prepiši u bilježnicu,prouči gradivo pa nastavi dalje vježbati.Za vježbu riješi na sljedećem linku https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/f75229be-c8f0-43fa-b149-65d340777829/ zadatak 1 u Zabavnom kutku.
ZADATAK 12, UDŽBENIK, STR. 106
U zadatku 12 primijeni svoje znanje imperativa i dopuni tablicu.
RB 78.str. 1./2./3./4./5. zadatak
Poslikaj i rok za predaju je 25.5.2020.
25.05.2020.ZADACI
EIN TAG IN DER SCHULE
UDŽBENIK, STR. 107/13.zadatak
Poslušaj putem sljedećeg linka https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/f75229be-c8f0-43fa-b149-65d340777829/ dijalog označi brojevima od 1 do 3 točan redoslijed dijaloga. Potom pročitaj još jednom cijeli dijalog pravilnim redoslijedom i zapiši u svoju bilježnicu iz njemačkog jezika nove riječi s priloženog dokumenta(Ein Tag in der Schule)
ZADATAK 14, UDŽBENIK, STR. 108
U zadatku 14 provjeri razumijevanje pročitanog dijaloga. Označi u tablici što je ispravno, a što je pogrešno.
RADNA BILJEŽNICA 80. str. 7./8.zadatak riješiti
Poslikaj i rok za predaju je 28.5.2020.
28.05.2020.ZADACI
PETRAS STUNDENPLAN
Na današnjem satu njemačkog jezika ponovit ćemo školske predmete.
ZADATAK 19, UDŽBENIK, STR. 110
UDŽBENIK 1O7.str. Pažljivo pročitaj tekst (Ein Tag in der Schule)koje je predmete Petra imala u ponedjeljak, a zatim spoji određeni nastavni predmet s onime što mu odgovara u okviru na desnoj strani. Napiši potom rečenice kako je prikazano u primjeru.
ZADATAK 20, UDŽBENIK, STR. 110
U zadatku 20 trebaš ispuniti svoj raspored sati. U tome će ti pomoći pitanja koja se nalaze na str. 111.
LUST AM LESEN WECKEN
ZADATAK 1, UDŽBENIK, STR. 116
U zadatku 1 pažljivo pročitaj sve naslove knjiga i autore, a zatim poveži naslov djela s piscem koji ga je napisao.Istraži na internetu i provjeri ako nisi čuo za neku dječju knjigu
ZADATAK 2, UDŽBENIK, STR. 116
U zadatku 2 odgovori na pitanja. Odgovore napiši u svoju bilježnicu.Kako bi lakše odgovorio / odgovorila na pitanja, ovdje se nalazi prijevod nekih riječi koje će ti pomoći u razumijevanju pitanja:
- Interesse am Lesen haben – imati zanimanje za čitanje
- zurzeit beliebt sein – biti trenutno omiljeni
- das Angebot – ponuda
- die Wendung – izraz; fraza
- eine richtige Leseratte sein – biti ljubitelj knjiga („knjiški moljac“)
Ispod odgovra na pitanja napravi u svoju bilježnicu popis s pet tvojih omiljenih knjiga.
Meine Top-5-Bücher
1.
2.
3.
4.
5.
Poslikaj i rok za predaju je 1.06.2020.
01.06.2020.ZADACI
EINE RICHTIGE LESERATTE
ZADATAK 4, UDŽBENIK, STR. 117
U zadatku 4 pročitaj nekoliko puta razgovor između Ide i Lare. Otvori zatim svoju bilježnicu i zapiši nove riječi EINE RICHTIGE LESERATTE(dokument u prilogu)
ZADATAK 5, UDŽBENIK, STR. 117
Prije rješavanja zadatka 5 pročitaj još jednom dijalog, a potom označi koje su rečenice točne, a koje pogrešne.
ZADATAK 6, UDŽBENIK , STR. 118
U zadatku 6 dopuni zadane kolokacije (fraze) odgovarajućim glagolima. U tome će ti pomoći dijalog na str. 117.
Kako bi bio siguran / sigurna da si napisao / napisala točne glagole, riješi taj isti zadatak na sljedećem linku https://wordwall.net/play/1965/414/981 i provjeri rješenje zadatka.
Poslikaj i rok za predaju je 4.06.2020.
04.06.2020.ZADACI
EINE RICHTIGE LESERATTE
ZADATAK 4, UDŽBENIK, STR. 117
Pročitaj nekoliko puta razgovor između Ide i Lare,ponovi i vježbaj nove riječi.
ZAHLEN, ZAHLEN
Na ovome satu naučit ćeš čitati i pisati brojeve do 1000. No prije toga ponovit ćeš brojeve do 100 igrajući online igru s brojevima do 100. Igra se nalazi na sljedećem linku https://www.german-games.net/de/deutsch-spiele/memory?thema=Zahlen%20-%20bis%20100%20(1)&level=Anf%C3%A4nger i sve što trebaš je kliknuti na SPIELEN.Sad otvori UDŽBENIK 125.str. DIE ZAHLEN BIS 1000(naslov) prouči kako nastaju brojevi do 1000 i prepiši u bilježnicu.
ZADATAK 7, UDŽBENIK, STR. 118
U zadatku 7 dovrši pisanje brojeva do 1000. U tome će ti pomoći primjeri pisanja brojeva 100 i 200. Vjerujem da si uočio / uočila kako je pisanje stotica vrlo jednostavno jer samo napišeš određeni broj i dodaš riječ hundert što znači sto (300 – dreihundert, 400 – vierhundert …).
ZADATAK 8, UDŽBENIK, STR. 118
U zadatku pažljivo pročitaj sve rečenice, a zatim podcrtaj u svakoj rečenici brojeve napisane riječima.
ZADATAK 9, UDŽBENIK, STR. 119
U zadatku 9 pažljivo pročitaj brojeve napisane riječima, a zatim ih napiši brojkom.
RADNA BILJEŽNICA 88-89. str. 4./5/6./7.zadatak riješiti
Poslikaj i rok za predaju je 8.06.2020.
08.06.2020.ZADACI
EIN INTERVIEW
ZADATAK 10, UDŽBENIK, STR. 119
U zadatku 10 pročitaj prvo riječi ponuđene u okvirima. Potom poslušaj na sljedećem
linku https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/df0e4f1c-1c2f-4557-a942-89cced36e183/ razgovor i dopuni ga odgovarajućim riječima iz okvira. Poslušaj ponovo razgovor i provjeri jesi li sve riječi točno upisao/upisala.Nauči čitati.Prepiši u svoju bilježnicu nove riječi.
EIN INTERVIEW
Englisch unterrichten – predavati / poučavati engleski jezik
große Liebe sein – biti velika ljubav
Stimmt das? – Je li to točno?
das Comicheft – strip
in Erinnerung sein – biti u sjećanju
pfiffig – lukav
zurzeit – trenutačno
die Einladung – poziv; pozivnica
ZADATAK 11, UDŽBENIK, STR. 120
Razumijevanje pročitanog razgovora provjeri u zadatku 11. Prije rješavanja zadatka pročitaj još jednom razgovor na str. 119, a zatim označi točne odgovore.
Poslikaj i rok za predaju je 11.06.2020.
15.06.2020.ZADACI
WELCHER, WELCHE, WELCHES?
Na ovome satu naučit ćeš upitne zamjenice Welcher? (Koji?), Welche? (Koja?), Welches? (Koje?) i u množini Welche? (Koji?)
ZADATAK 12, UDŽBENIK, STR. 120
U zadatku pažljivo pročitaj sve upitne rečenice, a zatim podcrtaj u svakoj rečenici upitnu riječ.
ZADATAK 13, UDŽBENIK, STR. 120
U zadatku 13 dopunit ćeš tablicu upitnim riječima koje si podcrtao/podcrtala u zadatku 12.
Otvori svoju bilježnicu i zapiši kako je prikazano u okviru.
DAS FRAGEPRONOMEN WELCHER, WELCHE, WELCHES
|
ZADATAK 14, UDŽBENIK, STR. 121
U zadatku 14 vježbat ćeš upitne zamjenice. Tvoj zadatak je pažljivo pročitati svaku upitnu rečenicu, a potom podcrtati onu upitnu zamjenicu koja je točna. Pri tome vodi računa o rodu imenice:
Ako je imenica muškoga roda, odnosno der, upitna zamjenica će glasiti welcher.
Ako je imenica ženskoga roda, dakle die, upitna zamjenica će biti welche.
Ako se radi o imenici srednjega roda, odnosno das, upitna zamjenica će biti welches.
Za imenice u množini upitna zamjenica je welche.
Za dodatnu vježbu riješi zadatke 4 – 10 na sljedećem linku https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/df0e4f1c-1c2f-4557-a942-89cced36e183/
Poslikaj i rok za predaju je 18.6.2020.
18.06.2020.ZADACI
E-BOOKS - JA ODER NEIN
UDŽBENIK 121. stranici nalazi se novi tekst. Na slijedećoj poveznici https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/df0e4f1c-1c2f-4557-a942-89cced36e183/ poslušajte tekst i pročitajte tekst nekoliko puta, u bilježnicu prepišite riječi iz priloženog dokumenta E - Books.
Na 122. stranici riješite od 16. do 18. zadatka. U 16. u tabliku ispišite pozitivne i negativen aspekte e - knjiga, u 17. povežite pojmove i upišite u tablicu parove, a u 18. trebate odgovoriti na pitanja u bilježnicu koja se odnose na vas.
RADNA BILJEŽNICA na 90.- 92. str. riješite od 8./9./10./11./12./13./14 zadatak
Poslikaj i rok za predaju je 22.6.2020.
Pošto se neki učenici nisu pridržavali rokova izvršetka zadaća(najksnije do slijedećeg sata), od sad su rokovi točno određeni,a kod onih koji se ne pridržavaju rokova odrazit će se na njihovu ocjenu.
20.3.Zadaci iz Njemačkog jezika
Dragi učenici,
danas ste mogli pogledati nastavnu jedinicu Die Schule na linku https://youtu.be/Fcqqfr3fCZY Za vrijeme kad gledate nastavnu jedinicu, rješavajte zadatke vezane uz nju.
1.Kasnije u bilježnicu napravite tablicu s četiri stupca i razvrstajte imenice koje su povezane sa temom prema rodovima.
der | die | das | die |
2.Odigraj igru na linku https://wordwall.net/hr/resource/712849/njema%c4%8dki-jezik/die-familie a zatim prepiši pitanja u bilježnicu i odgovori.
3.Vježbaj riječi (Meine Familie) igraj memory na linku https://wordwall.net/hr/resource/748306/njema%c4%8dki-jezik/die-familie
27.3.2020.Zadaci
Dragi učenici,pogledali se 16.3.2020.video Die Schule https://youtu.be/Fcqqfr3fCZY i naučili prostorije u školi i gdje se što radi,u bilježnicu ste prepisali riječi koje treba naučiti.Ispod teksta stavit ću dokumenat u kojem su osnovne riječi.Prepiši ako nemaš u bilježnicu.Prouči udžbenik 51.str.,nauči čitati i nove riječi.Riješi udžbenik 51.str./2.zadatak.U digitalnom udžbeniku poigraj se i riješi Das ist Jans Schulehttps://hr.izzi.digital/DOS/512/537.html
03.4.2020.Zadaci
Jans Stundenplan
Dragi učenici,
1.pogledajte video lekciju od 23.3.2020.Die Schule3 https://youtu.be/7_3Fnirb6vs (raspored sati,put do škole)zadatke ne morate rješavati.
2.U priloženom dokumentu Jans Stundenplan su nove riječi,prepiši u bilježnicu riječi.
3.Prouči u udžbeniku 54.str. Jans Stundenplan,nauči nove riječi.Napravi u bilježnicu svoj raspored sati po danima na njemačkom jeziku(Mein Stundenplan)
4.Riješi udžbenik 55.str./a,b zadatak.U RB. riješi za ponavljanje 40.-41.str.
FROHE OSTERN!
Lehrerin Geraldina Cesar
17.4.2020.Zadaci
Dragi učenici,
1.ponovite sve riječi koje smo do sada naučili o školi(prostorije,šk.predmeti,raspored sati,)otvorite digitalni udžbenik lekcija Jans Stundenplan1/2,Stundenplan im Forum sve zadatke riješite i vježbajte.
2.U RB.riješi 42.-43.str
3.Wie spät ist es? Es ist... Wie viel Uhr ist es?(Koliko je sati?) pogledaj pažljivo video https://www.youtube.com/watch?v=JlYRmkIQbrM prepiši u blježnici i nacrtaj prikaz na satu.
Wie spät ist es?
3:00 -Es ist drei Uhr. vor- do punog sata
9:30 -Es ist halb zehn. nach-poslije punog sata
4:50 - Es ist zehn vor fünf. ein Viertel -15min.
8:45 -Es ist ein Viertel nach acht.
Um wie viel Uhr beginnt die Schule?
Die Schule beginnt um 8:00 Uhr.(acht)
Poslikaj i rok za predaju je 24.04.2020.
24.4.2020.Zadaci
Lieblingsfächer,Lehrerinnen und Lehrer
Dragi učenici,
1.ponovite sve riječi koje smo do sada naučili o školi(prostorije,šk.predmeti,raspored sati,koliko je sati)otvorite digitalni udžbenik lekcija 7.5.Herzlich wilkommen Jan/7.6.Lieblingsfächer,Lehrerinnen und Lehrer sve zadatke riješite i vježbajte.
U ovoj ćemo nastavnoj jedinici vježbati i ponavljati imenovati predmete i radnje u učionici i naučiti ćemo reći koje predmete volite/ne volite i naučiti kako razgovarati o omiljenim predmetima, rasporedu, učiteljicama i učiteljima.
2.Prepiši u bilježnicu nove riječi i nauči.Dokumenat u prilogu(Lieblingsfächer und Lehrer)
3.U udžbeniku 56.-58. pročitajte i riješite zadatke 10./12./13./14./15./17.
4.U RB.riješi 44. str
Poslikaj i rok za predaju je 01.5.2020.
8.05.2020.Zadaci
WAS HAST DU AM MONTAG?(Wiederholung-ponavljanje)
Dragi učenici,
1.ponovite sve riječi koje smo do sada naučili o školi(prostorije,šk.predmeti,raspored sati,koliko je sati)otvorite digitalni udžbenik lekcija Was hast du am Montag?sve zadatke riješite i vježbajte.
Danas ćemo vježbati i ponavljati imenovati predmete i radnje u učionici i naučiti ćemo reći koje predmete volite/ne volite i naučiti kako razgovarati o omiljenim predmetima, rasporedu, učiteljicama i učiteljima.
2.U RB.riješi 45-47.str./ponavljanje)
3.U privitku imaš dokumenat (Wiederholung) riješi ga online(ako znaš) ili u bilježnicu i pošalji.To je zadatak za vrednovanje.
Poslikaj i rok za predaju(Wiederholung) je 08.5.2020.
15.05.2020.Zadaci
WAS BRAUCHST DU?(Što ti trebaš?)
Dragi učenici,
U ovoj ćemo lekciji imenovati školski pribor,opisivati predmete,ponoviti i vježbati boje i govoriti o školi.Razmisli i prisjeti se koje smo riječi školskog pribora već naučili.Pogledaj video u digitalnom udžbeniku Was brauchst du heute?/8.1.Kunst oder Chaos?/8.2.Was findet Alicia in ihrer Schultasche?
1.UDŽBENIK 60.-61.str./1./2./4./5./6./7. zadatak prouči slike,pročitaj uvodni tekst i riješi zadatke.
2.Prepiši u bilježnicu nove riječi i nauči(dokumenat u prilogu SCHULSACHEN)
3.RB.48.-50.str./1./2./3./4./5.zadatak riješi.
Poslikaj i rok za predaju je 22.5.2020.
22.05.2020.Zadaci
Die Fundekiste von Herrn Rütter
1.UDŽBENIK 62.-63.str./8./9.zadatak ,danas ćemo naučiti množinu školskog pribora koji je potreban na nastavi. Pročitaj i ponovi riječi školskog pribora koji smo naučili.
a) Poslušaj zvučni zapis na poveznici i dopuni tekst 8.zadatka na 62.str.u udžbeniku. https://hr.izzi.digital/DOS/512/661.html
b) U bilježnicu prepiši MEMO
Singular (jednina) |
Plural(množina) |
ein Bleistift |
Bleistifte |
eine Schere |
Scheren |
ein Buch |
Bücher |
ein Marker |
Marker |
Eine Schülerin |
Schülerinnen |
ein Kuli |
Kulis |
2.Poslušaj zvučni zapis na poveznici, usmeno riješi 10./11. zadatak u udžbeniku na 63.str. https://hr.izzi.digital/DOS/512/661.html
3.RB.51.-53.str./6./7./8./9.zadatak pročitaj i riješi
NACHRICHTEN(poruke)
UDŽBNENIK 67.str./18. zadatak ,naučiti ćemo voditi razgovor o školi i razumjeti kratke poruke.
pokušaj spojiti parove poruka. Napiši rješenja u tablicu koja se nalazi u zadatku.
U radnoj bilježnici na 55. str. riješi 14. zadatak.Napiši kratak sastavak Mein Lieblingslehrer/Meine Lieblingslehrerin (6-8 rečenica) ,poslikaj zadatak
Poslikaj i rok za predaju je 29.5.2020.
29.05.2020.Zadaci
ANTON HAT HUNGER
Dragi učenici, danas ćemo naučiti reći što volimo, a što od hrane ne volimo.
1.Otvori udžbenik na 68. str. 1. zadatak. Provjeri točnost sa digitalnim zadatkom, 1.zadatak, na poveznici https://hr.izzi.digital/DOS/512/556.html
2.U bilježnicu napiši naslov lekcije i napišite dijalog prema primjeru iz 2. zadatka, str. 68.
Dialog A: Dialog B:
Hast du Hunger? - Wir haben Mittagspause. Essen wir?
Nein, ich bin satt. * Ja gern. Ich habe Zeit.
3.U bilježnicu prepiši s dokumenta u prilogu i nauči nove riječi (ANTON HAT HUNGER)
4.Pogledaj jelovnik u 3. zadatku u udžbeniku na str. 69. Dopuni što voliš od hrane, a što ne voliš,pitaj i razgovaraj s ukućanima što oni vole jesti.
5.RB. 56. str.1. i 2.zadatak (poveznica za slušni zapis) i 3./4.zadatak na 57./58. str. https://hr.izzi.digital/DOS/512/661.html
JAN MÖCHTE EIN SCHNITZEL
Dragi učenici, danas ćemo naučiti reći razgovarati o jelovniku,naučiti kako se zove koja vrsta hrane i reći što želimo jesti.
1.Otvori udžbenik na 69. str. 4. zadatak. Poslušaj dijalog na poveznici. https://hr.izzi.digital/DOS/512/661.html
2.Pročitaj dijalog u 4. zadatku i riješi 5. zadatak u udžbeniku na str. 70.
3.U radnoj bilježnici riješi 5. i 6.zadatak na str. 58/59.
Poslikaj i rok za predaju je 5.06.2020.
05.06.2020.Zadaci
Mein Speiseplan
Dragi učenici, danas ćete izraditi svoj jelovnik.
Otvori udžbenik na 71. str. i pročitaj 8. zadatak.
Otvori bilježnicu i napiši naslov „Mein Speiseplan“.
Prema modelu (zadatak 3., udžbenik str. 69) izradi svoj tjedni jelovnik.Prema vlastitom odabiru ilustriraj jelovnik u bilježnicu.
Prema predlošku napiši rečenice.
Am Montag/ Dienstag …. gibt es/ möchten wir/ …. U ponedjeljak/ utorak… nudi se/ želimo..
….. gibt es am Mittwoch. …. nudi se u srijedu.
Menü 1 ist am Donnerstag …. und am Freitag. Jelovnik 1 je u četvrtak…. i u petak.
Wir mögen… Mi volimo…
Dragi učenici, danas ćemo naučiti kako naručiti jelo.
1.Otvori udžbenik na 71. str i na poveznici poslušaj 9. zadatak. Možeš li te rečenice brzo izgovoriti https://hr.izzi.digital/DOS/512/661.html
MEMO
Ich nehme den Eintopf. Uzimam varivo.
Ich mag keinen Eintopf. Ne volim varivo.
2.Poslušaj dijalog na poveznici, zadatak 10. a), udžbenik 71. str. https://hr.izzi.digital/DOS/512/661.html
3.Poslušaj ponovno dijalog i u udžbenik ispravi netočne riječi.
4.U udžbeniku na 72. str. dopuni tekst ponuđenim riječima koje u tekstu nedostaju.
5.Na poveznici riješi 1. i 2. digitalni zadatak. https://hr.izzi.digital/DOS/512/558.html te ujedno provjeri točnost 10. a) zadatka u udžbeniku str. 71.
6.Riješi radnu bilježnicu na 59.-60. str. 7. /8./9./10. zadatak.
Poslikaj i rok za predaju je 12.06.2020.(Mein Speiseplan i RB.)
12.06.2020.Zadaci
Dragi učenici, danas ćemo naučiti reći koliko često i rado nešto jedete. Također ćete naučiti kako komentirati nešto što vam se sviđa ili ne sviđa.
Otvori udžbenik na 73. str. i pročitaj u 14. zadatku komentare učenika. Pridruži ime svakom komentaru. Svoje rješenje provjeri u 1. digitalnom zadatku na poveznici https://hr.izzi.digital/DOS/512/1423.html
Otvori svoju bilježnicu i napiši naslov i prepiši u bilježnicu nove riječi„Jan postet das Foto des Eintopfs“
immer (uvijek) – oft (često) – manchmal (ponekad) – selten (rijetko) – nie (nikada)
3.U bilježnicu odgovori na pitanja.
Was isst du gern? Što jedeš rado?Ich esse gern/ oft/ immer ……………………………………………………..
Was essen die Kinder in Kroatien gern? Što djeca u Hratskoj rado jedu?..........................
Was schmeckt dir super /lecker? Što ti super fino?Das schmeckt super/ lecker: …………………………………………………
Was isst du selten/ nie? Što jedeš rijetko/ nikada?Ich esse …………………………………………………….…….. selten/ nie?
4.UDŽBENIK 74.str. 16./17. zadatak pročitaj i prouči (samo usmeno ne trebaš pisati)
Was kosten die Getränke/ Snacks?Koliko koštaju pića i sneckovi u Cafeu?
5.U radnoj bilježnici na 62. str. 15./16./17.zadatak riješi
Poslikaj i rok za predaju je do 19.6..2020.(RB- 70-71.str. ponovi gradivo i riješi,poslikaj samo te zadatke za vrednovanje )
Pošto se neki učenici nisu pridržavali rokova izvršetka zadaća(najksnije do slijedećeg sata), od sad su rokovi točno određeni,a kod onih koji se ne pridržavaju rokova odrazit će se na njihovu ocjenu.
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |