ČETVRTAK (18. 6. 2020.)
Dragi učenici,
nastavljamo s ponavljanjem gradiva. Ponovite gradivo pomoću igri koje se nalaze na sljedećim poveznicama:
https://wordwall.net/hr/resource/237183/knji%C5%BEevnost-7-razred
https://wordwall.net/hr/resource/2706188/hrvatski-jezik/knji%c5%beevnost-6-i-7
Sretno s ponavljanjem!
Učiteljica Matea
SRIJEDA I ČETVRTAK (17. 6. i 18. 6.)
Dragi učenici,
nastavljamo s ponavljanjem gradiva. Na sljedećim poveznicama nalaze se igre pomoću kojih ćete ponoviti gradivo petog razreda.
Sretno s ponavljanjem
Učiteljica Matea
https://wordwall.net/hr/resource/721503/nepromjenjive-rije%C4%8Di
https://wordwall.net/hr/resource/1994639/hrvatski-jezik/pade%c5%bei
https://wordwall.net/hr/resource/1251059/hrvatski-jezik/pade%c5%bei-odredi-pade%c5%be-imenici-iva
https://wordwall.net/hr/resource/791394/hrvatski-jezik/pridjevi
https://wordwall.net/hr/resource/1990619/hrvatski-jezik/opisni-i-posvojni-pridjevi
https://wordwall.net/hr/resource/2137127/glagoli
UTORAK (16. 6. 2020.)
Dragi učenici,
započet ćemo s ponavljanjem gradiva. U nastavku se nalaze poveznice za ponavljanje (ponavljat ćemo pomoću različitih igri). Ako za vrijeme ponavljanja naiđete na nešto što vam i dalje nije jasno, javite mi se. Želim vam uspješno ponavljanje!
Učiteljica Matea
Poveznice:
https://wordwall.net/hr/resource/748953/re%C4%8Deni%C4%8Dni-dijelovi
https://wordwall.net/hr/resource/390820/hrvatski-jezik/nezavisnoslo%c5%beene-re%c4%8denice
https://wordwall.net/hr/resource/390822/hrvatski-jezik/nezavisnoslo%c5%beene-re%c4%8denice
https://wordwall.net/hr/resource/236431/zavisnoslo%C5%BEene-re%C4%8Denice
https://wordwall.net/hr/resource/1667865/hrvatski-jezik/upravni-i-neupravni-govor
https://wordwall.net/hr/resource/2283910/copy-veliko-po%C4%8Detno-slovo-7-razred
PONEDJELJAK I UTORAK (15. 6. i 16. 6.)
Dragi učenici,
ovaj ćemo tjedan posvetiti ponavljanju gradiva. Vaš je zadatak (uz pomoć bilježnice i bilješki s nastave) prisjetiti se jezičnoga gradiva. U ponavljanju vam mogu pomoći ova pitanja:
Što su nepromjenjive riječi? Navedi nepromjenjive riječi. Što su promjenjive riječi? Navedi promjenjive riječi.
Nakon toga riješite zadatke iz radne bilježnice na 79. i 80. stranici. Rješenja zadataka fotografirajte i pošaljite mi na provjeru u privatnu poruku do srijede (17. 6. 2020.)
PONEDJELJAK I UTORAK (1. 6. i 2. 6.)
Dragi učenici,
završili smo s gradivom o glagolima. Ovaj ćemo tjedan posvetiti ponavljanju i utvrđivanju gradiva. Zadatak za ponedjeljak i utorak nalazi se u privitku. Za svaki dio gradiva napravila sam vam sažetak i nakon sažetka slijede po dva zadatka. Pažljivo čitajte upute i zadatke rješavate tek kad pročitate sažetak!
Učiteljica Matea
Dragi moji,
na današnjoj dopunskoj nastavi riješit ćete sljedeće zadatke:
- učenici 5. d razreda riješit će u radnoj bilježnici na 77. stranici 1., 2. i 3. zadatak (rješenja fotografirajte i pošaljite mi u privatnu poruku)
- učenici 7. c razreda riješit će u radnoj bilježnici na 83. stranici 1. i 2. zadatak (rješenja fotografirajte i pošaljite mi u privatnu poruku).
Učiteljica Matea
PONEDJELJAK I UTORAK (25. 5. i 26. 5. )
Dragi učenici,
nastavljamo s ponavljanjem gradiva o zavisnosloženim rečnicama. Upute se nalaze u privitku. Molim vas da pažljivo rješavate zadatke, služite se bilješkama i umnom mapom. Ako vam nešto nije jasno ili ne znate riješiti, obavezno mi pošaljite privatnu poruku.
Sretno s ponavljanjem. :)
Učiteljica Matea
ČETVRTAK (21. 5. 2020.)
Dragi učenici,
završili smo s vrstama zavisnosloženih rečenica! :)
Sljedećih ćemo nekoliko sati ponavljati to gradivo. Vaš je današnji zadatak napraviti umnu mapu - središnji je pojam "ZAVISNOSLOŽENE REČENICE". U svoju mapu uključite:
- sve vrste zavisnosloženih rečenica (predikatna, subjektna, objektna, atributna, priložne (mjesna, vremenska, načinska))
- za svaku vrstu rečenice navedite primjer
- uključite tri načina sklapanja zavisnosloženih rečenica: uobičajeni poredak, inverzija, obrnuti poredak (i primjere)
- ukrasite umnu mapu - možete svaku rečenicu staviti u različiti oblik, koristite boje, ilustracije...
Svoju umnu mapu pošaljite mi do ponedjeljka (25. 5. 2020.).
https://wordwall.net/hr/resource/236431/zavisnoslo%C5%BEene-re%C4%8Denice - uz pomoć igre ponovite vrste zavisnosloženih rečenica.
Sretno s ponavljanjem! :)
Učiteljica Matea
PONEDJELJAK I UTORAK (18. 5. i 19. 5)
Dragi učenici,
nastavljamo sa zadatkom od srijede!
Zadatak radimo duže vrijeme (do druge srijede (20 .5. 2020.) morate poslati zadatak, no dužni ste me svaki dan izvještavati što ste napravili (koji dio zadatka i javiti mi se ako nešto ne razumijete).
Upute se nalaze u PowerPoint prezentaciji.
PONEDJELJAK I UTORAK (18. 5. i 19. 5.)
Dragi učenici,
u privitku se nalazi plan ploče i zadatci za vježbu. Primjere i objašnjenja (plan ploče) koje sam navela obavezno morate prepisati u bilježnicu.
Na kraju dokumenta nalaze se zadatci za ponavljanje (izgleda da je zadataka nešto više, no 3 zadatka su na zaokruživanje, a u 3 zadatka trebate samo dopisati zareze).
Nejasnoće, dodatna objašnjenja i sve ostalo riješit ćemo, kao i uvijek, u privatnim porukama.
Učiteljica Matea
PONEDJELJAK I UTORAK (11. 5. i 12. 5.)
Dragi učenici,
danas i sutra ponavljat ćemo gradivo o glagolima. Vaš je zadatak sljedeći:
- u radnoj bilježnici na 64. stranici riješiti 2. i 3. zadatak (rješenja svojih zadataka fotografirajte i pošaljite mi u privatnu poruku).
- riješiti kviz o glagolima na sljedećoj poveznici:
Zadatke i kviz morate riješiti do srijede (13. 5. 2020.)
ČETVRTAK, 7 . 5. 2020.
Dragi učenici,
zadatci za vježbu nalaze se u privitku (Word dokument). Zadatke možete riješiti u Wordu i poslati mi pa ću vam pregledati i objašnjenja pisati u obliku komentara, a možete riješiti i u bilježnicu. Rješenja mi šaljete, kao i uvijek, u privatnu poruku na Yammeru.
Učiteljica Matea
PONEDJELJAK, 27. 4. 2020.
Dragi učenici,
Prošli ste tjedan pisali sastavak – opisivali ste lik po izboru iz filma Koko i duhovi.Vaš je današnji zadatak napisati ispravak vašeg sastavka.
Prepisat ćete naslov svog sastavka i ispod napisati "ispravak".Nakon toga ćete svaku rečenicu u kojoj je pogreška ponovno točno prepisati.
Zadatak nije potrebno slati/fotografirati, no očekujem da to napravite.
Učiteljica Matea
ČETVRTAK, 23. 4. 2020.
Dragi učenici,
jedno ćemo se vrijeme baviti vrstama zavisnosloženih rečenica pa ćete danas uz pomoć kviza ponoviti gradivo o zavisnosloženoj rečenici.
Kviz se nalazi na sljedećoj poveznici: testmoz.com/2876500
Kod za pristpu: ZSR7 (pripazite na pisanje - velika slova su)
Ovo nije test, ovo rješavate za vježbu.
Želim vam puno uspjeha.
Učiteljica Matea
ČETVRTAK, 9. 4. 2020.
Dragi učenici,
danas ćete uz pomoć bilježnice ponoviti gradivo o Knjižnici (pročitajte bilješke), ponovit ćete pojmove: vijest, komentar, kriminalistička pripovijetka, hiperbola.
Nakon što to ponovite, imate zadatak koji ćete obavljati do utorka: odmoriti se, družiti se s obitelji, peći kolače, uživati u malim stvarima i sitnicama jer upravo je to ono što nam je potrebno za sreću.
Budite mi zdravi i sretni! Vašoj obitelji i vama želim sretan i blagoslovljen Uskrs!
Učiteljica Matea
ČETVRTAK, 9. 4. 2020.
Dragi učenici,
danas ćete uz pomoć bilježnice i bilješki koje smo pisali te uz pomoć listića koje smo rješavali za vježbu još jednom proći gradivo o pridjevima. Usmeno (ne morate ništa pisati) ponovite: što su pridjevi, koje vrste pridjeva postoje, zašto su pridjevi promjenjiva vrsta riječi, koje gramatičke kategorije pridjevi imaju, što je komparacija pridjeva, koji su stupnjevi pridjeva.
Nakon što ponovite to ponovite, imate zadatak koji ćete obavljati do utorka: odmoriti se, družiti se s obitelj, peći kolače, uživati u malim stvarima i sitnicama jer upravo je to ono što nam je potrebno za sreću.
Budite mi zdravi i sretni. Vašoj obitelji i vama želim sretan i blagoslovljen Uskrs.
Učiteljica Matea
SRIJEDA, 8. 4. 2020.
Dragi učenici,
u ponedjeljak i utorak ponovili smo vrste i oblike pridjeva. Danas ćemo ponoviti komparaciju (stupnjevanje) pridjeva i sklonidbu pridjeva.
U privitku (Word dokumentu) nalaze se detaljne upute za rad.
Na kraju dokumenta imate poveznicu na kviz koji morate riješiti. Nakon što riješite zadatke, fotografirajte mi ih i pošaljite u privatnu poruku na Yammeru.
Sretno! :)
UTORAK, 7. 4. 2020.
Dragi učenici,
jučer smo ponovili gradivo o nezavisnosloženim rečenicama, a danas ćete ponoviti gradivo o povijesti hrvatskoga jezika. Sljedeći ćemo tjedan to gradivo vrednovati. Nezavisnosložene rečenice smo dosta ponavljali zajedno u školi, imate umnu mapu koju smo napravili i ona vam može poslužiti kao podsjetnik. Danas riješite kviz koji se nalazi na poveznici:
Savjetujem vam da svaki dan ponovite gradivo. O nezavisnosloženim rečenicama trebate znati:
- što je jednostavna, a što složena rečenica
- kakve su nezavisnosložene rečenice
- što je rečenični niz
- nabrojati vrste nezavisnosloženih rečenica i njihove veznike (sastavna, rastavna, suprotna, isključna i zaključna)
- znati ispred kojih se veznika piše zarez.
Možete za dodatnu vježbu riješiti zadatke iz radne bilježnice koje nismo riješili. U četvrtak ćemo zajedno pogledati vaše bodove iz kvizova i razgovarati o tome koje dijelove gradiva trebate dodatno ponoviti. Sretno! :)
PONEDJELJAK i UTORAK, 6. 4. 2020. i 7. 4. 2020.
Dragi učenici,
ovaj tjedan ponavljamo gradivo o pridjevima. Svaki ćemo sat (dan) ponoviti jedan dio gradiva.
U privitku (Word dokumentu) nalaze se detaljne upute za današnje ponavljanje. Zadatke mi trebate fotografirati i poslati u privatnu poruku na Yammeru do srijede. Na kraju dokumenta nalazi se "test" koji morate riješiti. Rezultate i broj bodova upisat ću u bilješku.
Sretno! :)
PONEDJELJAK, 6. 4. 2020.
Dragi učenici,
ovaj ćemo tjedan još jedanput ponoviti gradivo o nezavisnosloženim rečenicama i povijesti hrvatskoga jezika. Vaš današnji zadatak je uz pomoć umne mape koju smo zajedno radili ponoviti sve o nezavisnosloženim rečenicama, a nakon toga riješiti kviz koji se nalazi na poveznici:
Kada riješite kviz, kliknite na "provjeri rezultate" kako biste vidjeli broj bodva i točne odgovore. Broj bodova i vaš rezultat upisat ću u bilješku.
Kviz trebate riješiti do utorka.
Sretno! :)
ČETVRTAK, 2. 4. 2020.
Prošli smo sat naučili što su zavisnosložene rečenice. U sljedećih nekoliko sati učit ćemo vrste zavisnosloženih rečenica. Prva je predikatna rečenica.
Najprije usmeno odgovorite na ova pitanja: Što je predikat? Koje vrste predikata postoje? Kakva je to jednostavna rečenica? Kakva je složena rečenica?
Pogledajte video koji se nalazi na poveznici:
https://www.youtube.com/watch?v=hqud9GmyPbM&list=PL9Mz0Kqh3YKqhAcqPByHCKBVAUu-gVc_p&index=6
U svoje bilježnice napišite naslov Predikatna rečenica. Bilježite ono što vam učiteljica govori i molim vas da pažljivo slušate upute i objašnjenja.
Kad pogledate video, u bilježnice ćete prepisati plan ploče koji se nalazi u privitku (Word dokument). Rečenice i primjere sam stavila iz videa da vam bude lakše.
Kad to sve napravite, za vježbu riješite sljedeće zadatke u radnoj bilježnici:
- 63. stranica 2. zadatak
64. stranica 4. i 5. zadatak. Rješenja zadataka fotografirajte i pošaljite mi u privatnu poruku na Yammeru. Rok je do ponedjeljka (6. 4. 2020.)
SRIJEDA, 1. 4. 2020.
1. prisjetite se koji su književni rodovi i koja su obilježja književnih rodova, prisjetite se koje smo sve tekstove zajedno čitali na satu
2. pogledajte video na sljedećoj poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=zykFLC48Jhc
3. u bilježnice napišite naslov: Obilježja lirike, epike i drame - ponavljanje
4. mi smo naučili koji su književni rodovi i koja su njihova obilježja, no to je gradivo koje vam stalno treba i dobro je da ga ponovite
5. u svoje bilježnice pišite ono što vam učiteljica kaže
6. kad pogledate video, prolistajte Hrvatsku čitanku i u svoju bilježnicu napišite naslov teksta koji pripada lirici, epici i drami (to je zadatak koji mi trebate poslati - ne morate mi fotografirati, možete mi baš napisati u privatnoj poruci jer samo trebate napisati naslov teksta i kojem književnom rodu pripada).
Ovako treba izgledati vaš zadatak (npr.) Lijepa naša domovino - lirika, Bio sam pas i opet sam - epika...
PONEDJELJAK I UTORAK (30. 3. i 31. 3.)
Dragi 5. d,
u prilogu se nalazi PowerPoint prezentacija. U njoj se nalazi gradivo i upute. Molim vas da prezentaciju gledate preko cijelog ekrana jer je napravljena na način da vas vodim kroz gradivo korak po korak kako biste lakše shvatili i razumjeli. Pitanja koja vam postavljam ne trebate pisati u bilježnice, već na njih usmeno odgovarate (sami sebi). Ono što trebate napisati sam označila.
Pažljivo slijedite upute. U prezentaciji se nalaze i zadatci koje morate riješiti. Rok za izvršenje zadatka je do srijede.
PONEDJELJAK i UTORAK (30. 3. i 31. 3.)
Prošli smo tjedan utvrdili nezavisnosložene rečenice i započinjemo sa zavisnosloženim rečenicama. U svoje ćete bilježnice napisati naslov: Zavisnosložene rečenice. Nakon toga pogledat ćete video koji se nalazi na poveznici (pažljivo gledajte video jer je u njemu objašnjeno cijelo gradivo). Za vrijeme gledanja videa imajte bilježnicu pokraj sebe jer neke stvari morate zapisati. Nakon gledanja videa u svoje ćete bilježnice prepisati plan ploče koji se nalazi u privitku (Word dokument).
https://www.youtube.com/watch?v=pgXbKLGrBmM
Za vježbu ćete riješiti u radnoj bilježnici na 60. stranici 1. i 2. zadatak, na 61. stranici 3., 4. i 5. zadatak. Rješenja ćete mi fotografirati i poslati u privatnu poruku na Yammeru. Rok za izvršenje zadatka je do četvrtka.
ČETVRTAK, 26. 3. 2020.
U čitanci na 235., 236. i 237. pročitat ćete tekst o knjižnici. U svoje ćete bilježnice prepisati plan ploče koji se nalazi u privitku (Word dokument).
Nakon toga pogledat ćete prezentaciju koju sam vam pripremila. U prezentaciji se nalaze fotografije najljepših knjižnica u svijetu i fotografije rječnika, leksikona i enciklopedija. Ne morate mi slati odrađeni zadatak, no u bilježnci morate imati napisan plan ploče!
Dragi učenici,
po rasporedu srijedom 6. 7. sat imamo dopunsku nastavu.
Svake ću vam srijede staviti dokument sa zadatcima za vježbu. Preuzimate zadatke za vaš razred. Zadatke možete riješiti u bilježnicu iz Hrvatskoga jezika ili u posebnu bilježnicu za dopunsku nastavu.
Rješenja zadataka ćete fotografirati i poslati mi u privatnu poruku na Yammeru (uvijek imate rok do sljedeće dopunske nastave - dakle tjedan dana).
SRIJEDA I ČETVRTAK, 25. 3. 2020. i 26. 3. 2020.
Ponovit ćete gradivo o pridjevima. Trebate znati odgovoriti na sljedeća pitanja (ove odgovore ne trebate pisati, već samo usmeno odgovorite i provjerite svoje znanje): Što su pridjevi? Jesu li pridjevi promjenjiva ili nepromjenjiva vrsta riječi? Koje vrste pridjeva postoje? Na koje pitanje odgovaraju opisni pridjevi? Na koje pitanje odgovaraju posvojni pridjevi? Na koje pitanje odgovaraju gradivni pridjevi? Koji oblici pridjeva postoje?
U bilježnicu napišite naslov: Pridjevi - vježba
Riješit ćete zadatke koji se nalaze u privitku (Word dokumentu). Zadatke ćete prepisati u svoje bilježnice (nema ih puno) i riješiti ih. U prvome zadatku je tekst, no taj tekst ne prepisujte u bilježnicu.
Primjer kako riješiti prvi zadatak:
1.zadatak mutna - opisni pridjev (na taj način prepišete ostale podbeljane pridjeve i napišete vrstu)
Kada riješite zadatke, fotografirat ćete rješenja i poslati mi u privatnu poruku na Yammeru (do petka trebate odraditi ove zadatke).
Utorak, 24. 3. 2020.
1. Pomoću umne mape koju smo zajedno radili u školi ponovite vrste nezavisnosloženih rečenica.
2. Nakon toga riješite "kviz" na sljedećoj poveznici (rješavanjem kviza ponovit ćete što je složena rečenica, od čega se sastoji, vrste nezavisnosloženih rečenica i veznike).
3. U svoju bilježnicu napišite naslov: Nezavisnosložene rečenice - ponavljanje
4. Prepišite u bilježnicu sljedeće rečenice (i njih sam željela složiti u obliku kviza, no program je zakazao), podcrtajte predikate, odredite surečenice, zaokružite veznik i pokraj napišite vrstu nezavisnosložene rečenice.
Moja obitelj i ja ostajemo u kući, dakle čuvamo se.
Ostanimo u kući ili će ova situacija dugo trajati.
Snašli smo se u virtualnoj učionici, no moramo još puno toga naučiti.
Budimo odgovorni i čuvajmo sebe i druge.
Kada riješite rečenice, fotografirajte rješenja i pošaljite mi u privatnu poruku na Yammeru. Rok za izvršenje zadatka je do četvrtka.
Ponedjeljak i utorak (23. 3. i 24. 3.)
U udžbeniku Hrvatska krijesnica (udžbenik za jezik) na 75., 76. i 77. stranici proučite gradivo o sklonidbi pridjeva. U svoje bilježnice prepišite plan ploče koji se nalazi u privitku (Word dokkumentu).
Zadatci za vježbu i ponavljanje:
Riješite u radnoj bilježnici na 57. stranici 1. i 2. zadatak.
Kada si sve napravio/napravila, fotografiraj rješenja zadataka u radnoj bilježnici i pošalji mi u privatnu poruku na Yammeru (rok za slanje je do srijede - 25. 3. 2020.) .
Na poveznicama se nalaze kvizovi/igre za vježbu možete odigrati za dodatnu vježbu:
https://wordwall.net/hr/resource/557244
https://create.kahoot.it/share/sklonidba-pridjeva/fb5e994a-dd87-45ef-b7c3-4e391a936e61
https://wordwall.net/hr/resource/556515
Pitanja koja će ti pomoći u lakšem snalaženju. Možeš usmeno odgovoriti na njih i vidjeti jesi li sve napravio/napravila! 😊
|
Da! 😊 |
Djelomično. |
Ne! ☹ |
Pročitao sam/pročitala sam gradivo iz udžbenika. |
|
|
|
Prepisao sam/prepisala sam u bilježnicu sve što je zadano. |
|
|
|
Riješio sam/riješila sam sve zadatke koje je učiteljica zadala. |
|
|
|
Poslao sam/poslala sam učiteljici rješenja zadataka. |
|
|
|
Riješio sam/riješila sam kvizove i igre za ponavljanje. |
|
|
|
PONEDJELJAK, 23. 3. 2020.
U privitku (Word dokument) nalazi se pjesma Jablani (pjesmu nemate u svojoj čitanci). Pročitajte pjesmu i u bilježnicu napišite naslov pjesme i ime pjesnika.
Interpretirajte pjesmu pomoću ovih smjernica (sve pišite u svoje bilježnice):
- izdvoji iz pjesme sve motive, napiši dvije pjesničke slike doživljene osjetilom vida, napiši dva epiteta i imenice na koje se epiteti odnose, pronađi i napiši jednu usporedbu, pronađi i napiši primjer metafore (ako nisi siguran/sigurna što je metafora u ovoj pjesmi, razmisli i pronađi stih iz kojeg saznajemo kako majka naziva pjesnika),
- pronađi u u našoj čitanci što je hiperbola (pojmovnik na kraju čitanke)
- pomoću definicije koju si pronašao/pronašla izdvoji stih u kojemu je izgled jablana dočaran hiperbolom
Fotografiraj svoje odgovore i fotografiju pošalji u privatnu poruku na Yammeru. Rok za predaju zadatka je do utorka (24. 3. 2020.)
ČETVRTAK, 19. 3. 2020.
U Hrvatskoj čitanci na 138. stranici pročitati pjesmu Grigora Viteza Ptičja pjevanka. Napisati naslov i i ime pjesnika u bilježnice i samostalno interpretirati pjesmu prema zadanim smjernicama:
- motivi: (napisati sve motive), dvije pjesničke slike, tri epiteta i u zagradi imenice na koje se epiteti odnose, napisati broj kitica i koliko svaka kitica ima stihova, napisati primjer rime.
Napisati 3 glagola iz pjesme kojima se oponaša glasanje ptica i na 139. stranici pronaći što je onomatopeja i napisati definiciju u bilježnicu. Možete nacrtati svoju najdražu pticu.
Nakon što napravite zadatak, fotografirajte stranicu u bilježnici i pošaljite mi u privatnu poruku. Rok za izvršavanje zadatka je do ponedjeljka (23. 3. 2020.)
ČETVRTAK, 19. 3. 2020.
Pogledati video koji se nalazi na poveznici:
https://www.youtube.com/watch?v=2JEwaXuyZWw&feature=youtu.be
U bilježnice (samo dopišite ispod vijesti) prepišite:
- komentar – vrsta novinarskoga teksta u kojemu autor iznosi svoje mišljenje ili stajalište o nekome događaju ili pojavi
- obilježja komentara – sadržava autorova osobna mišljenja, stajališta, prosudbe, prijedloge
– uvjerljivo obrazlaganje iznesenih tvrdnja i mišljenja
– dobro poznavanje teme o kojoj se piše
– aktualnost
U videu se nalazi zadatak "Pišemo vijest" (od 6:50). To je zadatak koji morate riješiti. Sve su vam upute u videu. Zadatak ćete napisati u Wordu i poslati mi u privatnu poruku (na Yammeru)
UTORAK I SRIJEDA (17. 3. 2020. i 18. 3. 2020.)
Pročitajte gradivo o pridjevima (Hrvatska krijesnica (udžbenik za jezik) na 72., 73. i 74. stranici).
U svoje bilježnice prepišite plan ploče (napisan je u Word dokumentu) i nalazi se u prilogu (privitak).
Riješite sljedeće zadatke:
udžbenik: 74. stranica 1. zadatak za samostalni rad
radna bilježnica: 55. stranica 1. zadatak, 56. stranica 4. i 5. zadatak. Rješenja ovih zadataka ne morate mi poslati, provjerit ću ih kad se vratimo u školske klupe. Ako vam koji zadatak nije jasan, pošaljite mi privatnu poruku (na Yammeru).
Na poveznicama se nalaze kvizovi/igre za ponavljanje koje isto riješite.
https://wordwall.net/hr/resource/554744/hrvatski-jezik/vrste-pridjeva
https://wordwall.net/hr/resource/555309
UTORAK, 17. 3. 2020.
Pročitati gradivo u udžbeniku (Hrvatska krijesnica) na 127. i 128. stranici.
U bilježnice prepisati plan ploče:
Vijest
- vijest: najkraća novinarska vrsta koja prenosi kratke i bitne obavijesti o nekome događaju
- svrha vijesti: kratko, točno i objektivno obavješćivanje o događaju koji je nov, zanimljiv, bitan i aktualan
- vijesti mora odgovarati na sljedeća pitanja:
Što (se dogodilo)? Tko? Gdje (se dogodilo)? Kada (se dogodilo)? Zašto (se to dogodilo)?
Zadatak za samostalni rad:
U radnoj bilježnici na 105 i 106. stranici riješite 2. i 3. zadatak.
PONEDJELJAK, 16. 3. 2020.
Pogledajte video na poveznici:
https://www.youtube.com/watch?v=KjnVyVL7smQ&feature=youtu.be&list=PL9Mz0Kqh3YKpat80EFqG2XjRVtUt1l1T6
Prepišite plan ploče u bilježnice:
Elektronička pisana komunikacija
– SMS-poruka – kratka pisana elektronička poruka
– e-pismo – dulja pisana elektronička poruka
– oblik e-pisma:
– vrste e-pisma: poslovno ili privatno, zahvala, isprika, zahtjev, poziv
– sigurno i odgovorno ponašanje na internetu
U radnim bilježnicama riješite zadatke na 21. i 22. stranici. Svoje odgovore fotografirajte i pošaljite mi u privatnu poruku (na Yammeru)!
PONEDJELJAK, 16. 3. 2020.
Pogledajte video na poveznici:
https://www.youtube.com/watch?v=WY2GKD4VBtk
U bilježnice napišite naslov Izražavanje pjesničkim slikama, pratite video i rješavajte zadatke.
Nakon toga napišite koje vrste pjesničkih slika postoje i kojim ih osjetilima doživljavamo.
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |