Dragi učenici, na kraju smo nastavne godine.
REVISION- usustavljivanje gradiva
Ponavljamo koliko je važno redovito ponavljati i usustavljivati gradivo za kvalitetnije i dugotrajnije znanje kao i redovito pratiti i ocjenjivati svoj napredak u radu.
Učenici samostalno čitaju tekstove u udžbeniku i razmišljaju o tome što im se u jedinici svidjelo, a što ne, što im je bilo teško i treba dodatno uvježbati, što im je bilo lagano, i sl. Učenici rješavaju Revision u radnoj bilježnici i zadatke koje do sad nisu.
Učenici procjenjuju svoju uspješnost u svladavanju zadnje nastavne jedinice. Dajemo im savjet za budući rad (učiti s prijateljem online, više paziti na upute rješavanja zadataka, redovito pisati zadaće, čuvati bilježnice i knjige za ponavljanje u novoj nastavnoj godini i sl.).
Čestitam svima koji su bili ustrajni i uporni u radu!
Sve ćemo sadržaje ponavljati na početku nove nastavne godine u rujnu pa stoga čuvajte knjige i bilježnice, prolistajte koji put da ne zaboravite što smo sve učili.
Pogledajte prijedloge ocjena na yammer grupi engleski jezik.
Želimo vam zdravlja, veselja i ugodno ljeto.
Vaše učiteljice engleskog jezika.
Dragi učenici,
tjedan je ponavljanja nastavnih sadržaja. Zadaci su u priloženom dokumentu. Poveznice za prvi sat engleskog jezika za ovaj tjedan su:
https://wordwall.net/play/964/567/251
https://hr.izzi.digital/DOS/12354/12395.html
Riješite kviz, poslušajte i dopunite informacije o Škotskoj.
Your techer
Dragi učenici,
zadaci za 1., 2. i 3. sat ovog tjedna nalaze se u priloženom dokumentu. Pozorno pročitajte i riješite zadatke.
Ocjene ću upisati ovaj tjedan, a one koji nisu pristupili kvizu molim da to učine sutra.
Good luck
Your teacher
Za učenike koji rade po prilagođenom programu priložen je word okument koji ispunjavate uz pomoć udžbenika u bilježnicu. ( PP 6.1..6.2)
So long, farewell...
Thank you for your cooperation.
You have been responsible and have given 100% this year.
I wish you all the best.
Your teacher
This is my wish for you: https://www.youtube.com/watch?v=zGB7IWklW3s
Dragi učenici,
ponovit ćemo nastavne sadržaje 8. razreda u radnoj bilježnici na str.66. i 67. pod naslovom Extra.
Riješite najbolje što možete, a rješenja možete provjeriti na str. 86.-87. u radnoj bilježnici.
Presliku radne bilježnice ne trebate slati, pošaljite upit ako vam je nešto nejasno vezano uz zadatke.
Your teacher
Dragi učenici,
pohvaljujem vas za odlične rezultate ostvarene u Testmoz aplikaciji. Jako dobro ste razumjeli pročitano.
Ovo su zadaci za dva sata nastave englekog jezika:
Udžbenik, str. 60. Problems,5C
Poslušat ćete, pročitati i dopuniti praznine u pismima ponuđenim rečenicama iz 1c zadatka. Poveznica za slušanje je https://elt.oup.com/student/project/level4/unit05/audio_hr?cc=hr&selLanguage=hr, sami odabere str.60., 1d.
Pisma govore o problemima mladih, a Katrina daje savjete i nudi moguća rješenja.
Riješite 2a zadatak u udžbenik tako da napišete ime osobe na koju se rečenica odnosi.: Megan, Gemma, Jason, Fred.
U veljači smo radili sličan zadatak kao što je 4a zadatak ( tvorba pridjeva od imenice)kojeg trebate riješiti tako da od glagola napišete imenicu ili obrnuto. Sve potrebne glagole i imenice imate u tekstu. Primjer: to solve- a solution.
Na uvid šaljete 4a zadatak i to direktno u Yammer poruku. Ne slikate, već rješenja pišete u poruku. Primjer: to argue- to have an argument
to choose- to make a choice
Good luck!
Dragi učenici, danas je planirana provjera čitanja s razumijevanjem. Prošli tjedan nastave bio je predviđen za ponavljanje i utvrđivanje sadržaja. Povratne informacije su jako dobre pa se nadam da ćete i posljednji zadatak za vrednovanje u svibnju odraditi najbolje što možete. Usredotočite se na tekst Facebook novel, proučite ga dobro, pročitajte nekoliko puta, prevedite na hrvatski jezik( ako još niste) i pokažite vaše znanje u aplikaciji Testmoz. Poveznicu ćete dobiti u razrednu grupu na Yammer. Good luck!
Dragi učenici,
dva sata engleskog jezika ovaj tjedan predviđena su za ponavljanje i pripremu za Testmoz- reading comprehension. Sljedeći tjedan rješavate zadatke u aplikaciji Testmoz, a dobra priprema za to je u udžbeniku na str.87. Unit 6- Facebook novel. Dobro proučite tekst- pročitajte nekoliko puta, prevedite na hrvatski jezik, pogledajte nepoznate riječi i riješite 1. zadatak u udžbenik. Pošaljite u privatnoj poruci na Yammer samo presliku tog prvog zadatka.Vaši zadaci bit će vezani samo uz ovu tekst i vrednovat će se čitanje s razumijevanjem za tjedan dana. Dobro se pripremite, a za nejasnoće javite se na Yammer.
Molim sve učenike da do kraja današnjeg dana (20.5.) pošalju sastavak A hero in Covid time.
Your teacher
Pozdravljam vas u osmom tjednu nastave na daljinu. Zadaci su sljedeći:
U udžbeniku na str. 48. riješite kviz Find the real you, a na str. 81. pogledajte koliko bodova dobivate za vaše rješenje. Zbrojite i pročitajte opis osobnosti koja vam je ispala kao rezultat.
Prokomentirajte dobiveni rezultat u najmanje tri rečenice i pošaljite mi u privatne poruke.
Poslušajte pjesmu Heroes skupine The Commodores na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=ZDnWN1zPL1U i dopunite stihove pjesme u udžbenik, str.55.
Ovo je uvod u 4. zadatak koji će biti vaš projekt, a kreće od sljedećeg tjedna. Naslov će biti My hero or heroine, ali nećete pisati o poznatim herojima, već vašim vlastitim- bilo stvarnim ili izmišljenim. Do sljedeće srijede razmislite o tome, a onda dobivate detaljne upute. To je najava zadatka koji će se predati 13. svibnja.
Dragi učenici,
Nastavljamo s radom nakon na novoj nastavnoj cjelini nakon vrednovanja u aplikaciji Testmoz. Pohvaljujem vas za odlične rezultate.
1. sat- U udžbeniku na str.46. pročitajte priču The burglar i odgovorite pisano u udžbenik na pitanja 2. zadatka ( kratkim odgovorima). Pripazite na glagoska vremena. Pročitajte 3a zadatak u udžbeniku i razmislite na koji način možemo spojiti dvije rečenicu u jednu. Rješenja su u priči pa te 4 rečenice prepišite u bilježnicu.
2. sat- Riješite u radnoj bilježnici na str. 36. 1. i 2. zadatak.
U 1. zadatku koristite model There is/are+noun(imenica)+verb(glagol)+ing
Primjer: There is a boy eating chocolate. There are girls talking on the mobile phone.
U 2. zadatku radite isto kao i u 1., ali glagoli koje koristite su: see- vidjeti, hear- čuti, feel- osjećati i smell- namirisati.
Do 29.4.2020. poslikajte i pošaljite 1. i 2. zadatak iz radne bilježnice na uvid u privatne poruke.
Good luck,
teacher Valentina.
Dragi učenici,
Ovo su zadatci za peti tjedan nastave na daljinu.
1. sat- ponovite iz udžbenika 3 i 4. cjelinu, a posebno obratite pažnju na vokabular vezan uz dijelove tijela i kralja Artura. Ponovite glagolska vremena i njihovu tvorbu prema vježbi koju ste dobili prošli tjedan. Nemojte zaboraviti na vrste riječi- nouns, adjectives, pronouns, verbs.
2. sat- rješavate kviz koji će se vrednovati, a sadržaji su ponovljeni 3. i 4. tjedan nastave na daljinu. Poveznicu dobivate sutra u Yammer grupu u 13 sati.
Osmi razred, izborna nastava, 8.b
4. tjedan nastave na daljinu je predviđeno za vježbanje i ponavljanje nastavnih sadržaja. Molim vas da nadoknadite vaše eventualne zaostatke iz prethodna 3 tjedna. Ovaj tjedan je priprema za vrednovanje nakon proljetnog odmora. Ponuđeni su vam zadatci za vježbu i ponavljanje. Riješite najbolje što možete jer je to pokazatelj vašeg znanja i uloženog truda. Svaku nejasnoću ili nerazumijevanje zadatka možete riješiti preko privatnih poruka na Yammeru s vašom učiteljicom jezika. Sretan Uskrs !
Ponavljanje- Revision
U udžbeniku na str.85. pročitajte tekst Jure Grando. Ispišite iz teksta rečenice ili dijelove rečenice ili samo vrstu riječi koju tražim te pošaljite privatnom porukom kao do sada.
Read, found and write:
I wish you good luck and please rewrite tasks in your notebooks in order to know which number you have written. Thank you!
Enjoy your spring holidays and Happy Easter to you and your families.
Here is a funny Easter video https://www.youtube.com/watch?v=xCthmJqXsuc
Dragi učenici,
treći tjedan Nastave na daljinu donosi i nove zadatke. Zadatke izvršavate prema školskom rasporedu.
1. sat- Unit 4 Culture Robin Hood
U udžbeniku, str. 52. poslušajte i pročitajte priču o Robinu Hoodu. Poveznica za audio zapis: https://elt.oup.com/student/project/level4/unit04/audio_hr?cc=hr&selLanguage=hr.
Riješite 1.b zadatak u udžbenik. U tekstu pronađite i ispišite u bilježnicu rečenicu koja je u : present simplu, past simplu, primjer za superlativ pridjeva, used to, past continuous. Rečenice pošaljite na uvid.
2. sat- Unit 4- English Across the curriculum
Prepišite pitanja 2. zadatka iz udžbenika na str.52.u bilježnicu i odgovorite. Pitanja su o R. Hoodu, a postavljena su u past simplu pa pripazite na odgovore. Poslikajte bilježnicu i pošaljite Vaše odgovore.
Poveznica za ponavljanje past simpla: https://www.youtube.com/watch?v=c2j4fLsCk6U
Good luck.
Your teacher
1 SAT / ZADATAK
Dragi učenici,
vaš zadatak za prvi sat ovaj tjedan je praćenje Nastave na daljinu putem TV ili klikom na poveznicu u rasporedu.
Tema je sljedeća:
Unit 4 Rainbow- video lekcija
-poticanje zanimanja za znanost-najvažnijih izuma i otkrića,istraživanje nastanka duge
-razvijanje vještine prevođenja, korištenje viokabulara vezanog uz temu Weather, povezivanje riječi u cjelinu
-definirati pravilo za tvorbu i uporabu pasiva s naglaskom na Present simple Passiv te ga pravilno upotrebljavati u primjerima
https://www.youtube.com/watch?v=f0ShzuB0GOY&feature=youtu.be
Molimo vas da sve zadatke koje trebate pisati u bilježnicu poslikate te pošaljete privatnom porukom učiteljici na Yammeru. ( prijevod rečenica, pokus ne treba raditi.)
A za one koji žele više, mogu vježbati na https://elt.oup.com/student/project/?cc=hr&selLanguage=hr
Želimo vam uspješno i zabavno učenje!
Teachers
2. SAT- Unit 4 Heroes
Poslušajte i pročitajte priču King Arthur u udžbeniku, str.44. Ispišite nepoznate riječi u bilježniu( radna bilježnica, str.81.- A KING ARTHUR). Riješite 1a zadatak u udžbenik, a na pitanja 3. zadataka odgovorite pisano u bilježnicu. Pripazite na glagolsko vrijeme( past simple)- nastavak d ili ed kod pravilnih glagola, a nepravilni 2. stupac.
POveznice za ponavljanje past simpla su: https://www.youtube.com/watch?v=9GBdqBrkaE4&list=PL9Mz0Kqh3YKrCShW_--DoM1ps2p3ZbqRW&index=1
https://www.youtube.com/watch?v=znNvJ_qMo2U&list=PL9Mz0Kqh3YKrCShW_--DoM1ps2p3ZbqRW&index=2
Budući da ste dobili zadatke iz udžbenika, video zadatke ne treba riješiti.
Have a nice time!
Teacher
25.3.2020. SRIJEDA - 2 SATA
Dobro jutro! Evo zadaće za danas...
1. udžbenik, strana 50 - pročitati priču The customer i odgovoriti na pitanja iz zadatka 2
2. udžbenik, strana 51 - riješiti zadatak 4 a - Useful expressions
3. pogledati priču o Robin Hoodu na sljedećoj poveznici https://www.youtube.com/watch?v=JYNjJbOr950 i odgovoriti na pitanja:
a) Where did Robin Hood live?
b) What was his group of friends called?
c) How did Robin Hood and his friends help the poor?
d) Who was Robin Hood in love with?
"Work is half of health ..."
1. 4. 2020. SRIJEDA (2 sata)
Dobro jutro svima ....
Ovo je zadaća za danas ....
1. napraviti plakat (može i u bilježnicu ili PowerPointu ako netko želi) o nekoj slavnoj Hrvatici ili Hrvatu iz prošlosti - VAŽNO: ne pisati preduge rečenice, ne pisati dugi tekst nego rečenice smisleno rasporediti po papiru, zalijepiti ili nacrtati ono o čemu tekst govori, voditi brigu o estetskom izgledu i preglednosti uratka
2. biti aktivan na poveznici https://elt.oup.com/student/project/?cc=hr&selLanguage=hr
Molim vas da plakat iz prvog zadatka poslikate i pošaljete mi do utorka, 7. travnja navečer.
Lijep pozdrav svima!
Teacher Barbara
Dobro jutro!
Evo zadataka za danas ...
1. udžbenik, strana 56, zadatak 1 - spojiti izraze sa slikama
2. udžbenik, strana 56, zadatak 2 - pročitati razgovor i odgovoriti na pitanja pisano u bilježnicu
3. udžbenik, strana 57, zadatak 4 - pomoću zadanih izraza napisati rečenice, početi sa I would (Ja bih) ili I wouldn't ( Ja ne bih)
Have a nice week!
Teacher Barbara
22.4.2020. srijeda
Dobro jutro! Danas je Dan planeta Zemlje, pa evo za danas jedan zadatak u prirodi...
1. Otvoriti listić u privitku (Earth Day) i do utorka u prirodi pronaći što više stvari koje vidiš na slici. Ono što nađeš nacrtaj u bilježnicu i napiši naziv. Evo i prijevod riječi (ne trebaš ih prepisati u bilježnicu).
EARTH DAY
(22 April)
A mushroom - gljiva
An ant carrying something - mrav koji nešto nosi
A log - cjepanica
A brown leaf - smeđi list
A caterpillar on a tree - gusjenica na stablu
A bird’s nest - ptičje gnijezdo
A critter that lives under a log or rock - biće koje živi ispod cjepanice ili kamena
A pine cone - češer
A green leaf - zeleni list
A bird feather - ptičje pero
An insect - kukac
A spider web - paukova mreža
A fallen branch - otpala grana
A flower - cvijet
Moss - mahovina
A hole in a tree - rupa u stablu
An interestingly shaped rock - zanimljivo oblikovan kamen
A tree stump - panj
Water - voda
Something red - nešto crveno
A stick - štap
Tree roots- korijenje stabla
2. Otvori listić u privitku (Earth Day 2) i odgovori na pitanja pomoću teksta ispod pitanja.
Have a nice week!
Teacher Barbara
29. 4. 2020. SRIJEDA (2 sata)
Dobro jutro svima ....
Ovo je zadaća za danas ....
1. udžbenik, strana 57 - zadatak 5 - dovrši razgovor - Pitanja postavi sa Would, a u odgovorima koristi would ili wouldn't
2. radna bilježnica, strana 44, zadatak 1 - dovrši razgovor sa would i wouldn't
3. radna bilježnica, strana 44, zadatak 2 - spoji rečenice od 1-6 sa odgovorima a-f
4. udžbenik, strana 58 - pročitaj tekst i riješi 2. zadatak na strani 59 - true (točno), false (krivo), doesn't say (ne piše)
Have a nice week!
Teacher Barbara
6.5.2020. srijeda
Dobro jutro!
Evo zadataka za danas ...
1. radna bilježnica, strana 77 - prepisati u bilježnicu tablicu 5.5 - prisjeti se što ste učili o povratnim zamjenicama na hrvatskom jeziku (Povratne zamjenice koristimo kada su subjekt i objekt glagola ista osoba.)
2. pogledati video na sljedećoj poveznici
https://www.youtube.com/watch?v=q9zPv4HGGUY
3. udžbenik, strana 59, zadatak 3a - dovrši rečenice iz teksta
4. udžbenik, strana 59, zadatak 4 - dovrši rečenice povratnim zamjenicama iz tablice 5.5 (radna bilježnica, strana 77)
5. udžbenik, strana 59, zadatak 5 - dovrši rečenice povratnim zamjenicama
6. radna bilježnica, strana 46, zadatak 1 - dovrši tablicu (object pronouns - I - me, you - you, he - him, she - her, it -it, we - us, they - them)
7. radna bilježnica, strana 46, zadatak 2 - zaokruži točnu zamjenicu
8. radna bilježnica, strana 46, zadatak 3 - napiši rečenice pomoću ponuđenih izraza - pazi na glagolsko vrijeme i povratnu zamjenicu
Have a nice day!
Teacher Barbara
13.5.2020. srijeda
Dobro jutro!
Evo zadataka za danas ...
1. udžbenik, strana 60 - pročitati tekst i riješiti zadatak 1c
2. udžbenik, strana 61, zadatak 2a
3. udžbenik, strana 61, zadatak 4a
4. udžbenik, strana 61, zadatak 4b
5. udžbenik, strana 62 - pročitati razgovor i riješiti zadatak 2
6. udžbenik, strana 63, zadatak 4a
7. udžbenik, strana 63, zadatak 5a i zadatak 6
Have a nice week!
Teacher Barbara
20.5.2020. - srijeda
Dobro jutro!
Evo zadataka za danas ...
1. udžbenik, strana 65 – pročitaj tekst The European Union – riješi zadatak 1b (stavi rečenice u pravilan redoslijed) i zadatak 2 (odgovori na pitanja)
2. napravi plakat ili PowerPoint prezentaciju pod naslovom The European Union – plakat odnosno prezentaciju ću ocijeniti pa vas molim da se potrudite
Evo nekoliko uputa:
Rok za predaju prezentacije odnosno plakata je utorak, 26.5.2020.
Have a nice day!
Teacher Barbara
27.5.2020. - srijeda
Dobro jutro!
Evo zadataka za danas ...
1. udžbenik, strana 68, zadatak 1a - prepiši u bilježnicu tri zadana stupca (You watch/ You read/ You listen to) i u svaki dodaj još najmanje dvije riječi
2. udžbenik, strana 68, zadatak 1b - dovrši tablicu prijedlozima IN, AT i ON
3. udžbenik, strana 68, zadatak 2c - pročitaj razgovor i riješi anketu (za sebe)
4. udžbenik, strana 69, zadatak 4 - dovrši pitanja glagolom u zagradi (ne zaboravi pomoćni glagol - do, have, did, are, can, are, can, does)
5. udžbenik, strana 69, zadatak 5a - odaberi najbolji odgovor pod B za upitnu riječ pod A
6. radna bilježnica, strana 54, zadatak 2 (napiši pitanja) i zadatak 3 (dovrši pitanja prijedlozima - to, at, on, in, from, for)
Have a nice week!
Teacher Barbara
3.6.2020. - srijeda
Dobro jutro!
Evo zadataka za danas ...
1. udžbenik, strana 70 - pročitaj priču i odgovori na pitanja iz zadatka 1
2. udžbenik, strana 71, zadatak 2 - odgovori na pitanja
3. udžbenik, strana 71, zadatak 3 - dovrši rečenice iz priče
4. udžbenik, strana 71, zadatak 4 - napiši rečenice koristeći have to/ don't have to i ponuđene riječi
5. udžbenik, strana 71, zadatak 5 - napiši rečenice koristeći have to/ don't have
6. radna bilježnica, strana 56, zadaci 1, 2, 3
7. radna bilježnica, strana 57, zadaci 4 i 5
Have a nice week!
Teacher Barbara
10.6.2020. - srijeda
Dobro jutro!
Evo zadataka za danas ...
1. udžbenik, strana 72, zadatak 2b - prema primjeru iz 2a zadatka napiši nazive zanimanja opisane u zadatku 2b (1 a bank manager, ...)
2. udžbenik, strana 72, zadatak 3 - pročitaj objave za šest različitih poslova i napiši o kojem poslu govore tekstovi
3. udžbenik, strana 73, zadatak 4 - opise zanimanja (1-7) spoji s poslovima iz zadatka 3
4. udžbenik, strana 73, zadatak 6a - pročitaj rečenice i za svaku napiši koje zanimanje osoba ne može obavljati (Patty doesn't like animals. - a dog walker)
5. radna bilježnica, strana 58 - zadaci 1, 2, 3
Have a nice week!
Teacher Barbara
17.6.2020. - srijeda
Dobro jutro!
Evo zadatka za danas...
Današnji odnosno ovotjedni zadatak iz engleskog jezika je napisati
sastavak o sebi. Zamislite da se prijavljujete za neki posao
za koji u prijavi treba napisati što više o sebi. Što volite, ne volite, kakav
karakter imate, kakvi ste kao osoba, što biste željeli
biti kad odrastete itd.
Molim vas da sastavak predate do utorka, 23.6.2020.
Have a nice week!
Teacher Barbara
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |