23.3.2020.
Poštovani roditelji, jeste uspjeli skinuti na tablet ili laptop našu e-knjigu Applaus plus1?
To nam je jako važno, pošto vi nemate cd uz udžbenik, već se sve nalazi u e- knjizi a mi bez slušanja ne možemo raditi.U nastavku ću vam ukratko objasniti kako da to učinite i olakšate djeci učenje jezika od kuće a tamo ima i mnoštvo zadataka za rješavanje.Nakon toga ću vam poslati zadatke što treba ovaj tjedan izvršiti.Jeste znali zadaću od prošlog tjedna? Ako ima bilo kakvih pitanja, javite se. Lp Geraldina
Dakle evo u koracima i sa slikom što trebate vi napraviti:
1.profil-klett. hr
2.registracija, samo ako se prvi put prijavljujete
3.prijava sa AAIEdu.hr
4.došli ste na početnu stranicu i sad birate lekciju
Zadaća za 23.3.2020.
Poslušaj i riješi Meine Tiere/ 5.1.,5.2. zadatke na tabletu ili laptopu(digitalne vježbe) a zatim u bilježnicu nacrtaj svojeg kućnog ljubimca i napiši:
Plan ploče: Meine Tiere
Das ist meine ......(Katze)
Er/Sie heisst......(Mimi)
Er/Sie ist....... und .........(schwarz und klein)to je samo primjer kako treba napraviti.
Zadaća za 26.3.2020.
Udžbenik 37.str.čitaj bajku "Die Bremer Stadtmusikanten"(Grimm:Bremenski svirači),porazgovaraj sa roditeljima o toj bajci ili pogledaj filmić na linku https://www.youtube.com/watch?v=bQ4J2VtmX0I.Nacrtaj u bilježnicu koja ti se životinja iz priče najviše svđala.
Plan ploče:
der Esel, die Katze, der Hund, der Hahn
Zadaća za 30.3.2020.
Udžbenik 37.str.čitaj bajku "Die Bremer Stadtmusikanten"(Grimm:Bremenski svirači),porazgovaraj sa roditeljima o toj bajci, vježbati ponavljati riječi životinja.Riješi u udžbeniku 39.str.Nauči pjevati "Wir sind die Bremer Stadtmusikanten" na linku https://youtu.be/KUU5gNPpJ70 (pjesma se također nalazi u našoj digitalnoj knjizi Meine Tiere-5.4.Ich wiederhole)Ako imaš mogućnosti isprintaj kartice za memory i igraj sa ukućanima.(nije obavezno).
Zadaća za 02.4.2020.
Dragi svi, danas krećemo na novu cjelinu udžbenik 40.str.pogledajte zajedno sličice pročitajte tekst Was mache ich,porazgovarajte sa roditeljima o svakodnevnim aktivnostima tijekom jednog dana,što radiš ujutro kad se probudiš,prijepodne, poslijepodne,navečer ,čime se baviš,što najviše voliš raditi.Prepisati rečenice u bilježnicu tiskanim slovima.Prijevod nemorate prepisivati to je samo da vam bude lakše razumijeti.Vježbati nove riječi.
Was mache ich?(naslov)
Ich stehe auf.(ustajem)
Ich esse.(jedem)
Ich trinke.(pijem)
Ich gehe in die Schule.(idem u školu)
Ich spiele mit Freunden.(igram se sa prijateljima)
Ich lerne.(učim)
Ich schlafe .(spavam)
Zadaća za 06.4.2020.
Vježbajte riječi udžbenik 40.-41.str.pogledajte zajedno sličice pročitajte tekst "Was mache ich",porazgovarajte sa roditeljima o svakodnevnim aktivnostima tijekom jednog dana,što radiš ujutro kad se probudiš,prijepodne, poslijepodne,navečer ,čime se baviš,što najviše voliš raditi.Postavite pitanje dijetetu:Npr.
Was machst du?Ich spiele. i pokažite neku sličicu i čekajte da dijete kratko odgovori.Riješi u udžbeniku 41.str.Jojos Tag.
Vježbajte uz pomoć digitalnog udžbenika Jojos Tag.(slušaj,poveži,pokaži,dopuni,memory) sve zadatke.
Zadaća za 09.4.2020.
1.Vježbajte riječi udžbenik 40.-41.str.pogledajte zajedno sličice pročitajte tekst "Was mache ich",porazgovarajte sa roditeljima o svakodnevnim aktivnostima tijekom jednog dana.
2.Riješi u Rb. 47.str. Was mache ich?(pročitaj i nacrtaj).Tu zadaću imate vremena do 16.4.
3.Poslušaj u digitalnom udžbeniku Feste/Ostern/1.Hör zu!(poslušaj) i prati u udžbeniku str.64.Vježbaj i nauči slikopriču "Ostern" čitati ,vježbaj uz pomoć digitalnog udžbenika izgovor riječi.U bilježnicu napiši FROHE OSTERN!(Sretan Uskrs!) i nacrtaj nešto za Uskrs.
FROHE OSTERN!
Zadaća za 16.4.2020.
1.Ponavljajte riječi udžbenik 40.-41.str. uz pomoć digitalnog udžbenika "Jojos Tag",porazgovarajte sa roditeljima o svakodnevnim aktivnostima tijekom jednog dana.
2.Poslušajte i vježbajte udžbenik 42.str. "Am Telefon" uz pomoć digitalnog udžbenika/vježba1/2/3 (slušaj,poveži,pokaži,dopuni,memory) sve zadatke,a zatim pokušajte naučiti čitati po ulogama.U telefonskom razgovoru pojavljuje se novo pitanje:Wie geht es dir? ili Wie gehts? Super!Danke gut!So lala!(Kako si?Odlično!Hvala dobro!Tako-tako!) i to vježbajte postavljati i odgovarati na pitanje.
3.Riješite u Rb. 49.str. 1./2.zadatak
Zadaća za 20.4.2020.
1.Ponavljajte riječi udžbenik 40.-41.str. uz pomoć digitalnog udžbenika "Jojos Tag",porazgovarajte sa roditeljima o svakodnevnim aktivnostima tijekom jednog dana.
2.Poslušajte i naučite čitati udžbenik 43.str. "Mein Tag" uz pomoć digitalnog udžbenika/vježba1/2/3/4/5
die Zuckertüte-vrećica sa slatkišima,koju djeca u njemačkoj dobivaju kada prvi dan dođu u školu
3.Riješite u RB. 50.str. 1./2./3.zadatak
Zadaća za 23.4.2020.
1.Ponavljajte riječi udžbenik 40.-41.str. uz pomoć digitalnog udžbenika "Jojos Tag",porazgovarajte sa roditeljima o svakodnevnim aktivnostima tijekom jednog dana.
2.Poslušajte i vježbajte riječi uz pomoć digitalnog udžbenika/Was mache ich?/Ich wiederhole./Tu se nalazi i pjesma.Pjesmu ne morate prepisivati u bilježnicu
Nauči pjevati pjesmu do drugog tjedna,pa zamoli roditelje da te snime i pošaljite mi.(winken-mahati,klatschen-pljeskati)Uz pjesmu po želji možeš smisliti i pokrete.
GUTEN MORGEN, GUTEN MORGEN
WIR WINKEN UNS ZU.
GUTEN MORGEN, GUTEN MORGEN ERST ICH UND DANN DU!
GUTEN MORGEN GUTEN MORGEN
WIR KLATSCHEN UNS ZU.
GUTEN MORGEN, GUTEN MORGEN ERST ICH UND DANN DU!
3.Riješite u RB. 48.str. 1./2.zadatak
Zadaća za 27.4.2020.
1.Ponavljajte riječi udžbenik 40.-41.str. uz pomoć digitalnog udžbenika "Jojos Tag",porazgovarajte sa roditeljima o svakodnevnim aktivnostima tijekom jednog dana.
2.Poslušajte i vježbajte riječi i melodiju pjesme uz pomoć digitalnog udžbenika ili udžbenik 44.str.("Guten Morgen")Pjesmu ne morate prepisivati u bilježnicu.
Nauči pjevati pjesmu pa zamoli roditelje da te snime i pošaljite mi do 30.4.Uz pjesmu po želji možeš smisliti i pokrete.
3.Riješite u RB. 52.-53.str.(čitaj i nacrtaj,zaokruži točnu riječ)
Zadaća za 30.4.2020.
1.UDŽBENIK ponavljajte i vježbajte riječi 40.-45.str. uz pomoć digitalnog udžbenika cjelina "Was mache ich",porazgovarajte sa roditeljima o svakodnevnim aktivnostima.
2.Poslušajte i vježbajte riječi i melodiju pjesme uz pomoć digitalnog udžbenika ili udžbenik 44.str.("Guten Morgen")
Pošto većina učenika nije još naučila pjevati pjesmu,vježbajte, snimite i pošaljite mi do 30.4.Uz pjesmu po želji možeš smisliti i pokrete.
3.RB. 54.str."Wir spielen Würfeln" igrajte igru sa roditeljima(bacaš kockicu,koji broj dobiješ toliko polja se pomičeš,kad dođeš na neko polje moraš složiti kratku rečenicu.Npr:Ich esse/ich spiele.Pobjednik je tko prvi dođe do cilja)
Viel Spaß!(Dobru Zabavu!)
Zadaća za 04.5.2020.
Dragi svi, danas krećemo na novu cjelinu udžbenik 46.-47.str. Ein Jahr(godina) pogledajte zajedno sličice pročitajte tekst,porazgovarajte sa roditeljima o godišnjim dobima,imenujte godišnja doba,razgovarajte o karakteristikama svakog godišnjeg doba,koje godišnje doba najviše voliš.(Kakvo je vrijeme?Što ljudi/djeca rade?Što se događa?)Prepisati rečenice u bilježnicu tiskanim slovima i nacrtati godišnja doba.
JAHRESZEITEN(naslov)
ES IST FRÜHLING.
ES IST SOMMER.
ES IST HERBST.
ES IST WINTER.
ICH MAG.....(ja volim,dopuni i nacrtaj godišnje doba koje voliš,što voliš tada raditi)
1.Klikni na poveznicu i odigraj(Jahreszeiten)
https://wordwall.net/hr/resource/1239630/njema%c4%8dki-jezik/die-vier-jahreszeiten
Zadaća za 07.5.2020.
1.UDŽBENIK 46.-47.str. Ein Jahr pročitajte tekst o godišnjim dobima,imenujte godišnja doba,ponavljajte riječi.Vježbajte pomoću digitalnog udžbenika(slušajte izgovor,ponavljajte riječi,odigrajte memory) 7.1.Ein Jahr/7.2.Was mag..?
Zadaća za 11.5.2020.
1.UDŽBENIK 48.str. Jahresuhr pročitajte tekst o godišnjim dobima,imenujte godišnja doba,ponavljajte riječi kakvo je vrijeme.Vježbajte pomoću digitalnog udžbenika 7.3.Jahresuhr,7.4. Wie ist das Wetter?(slušajte izgovor,ponavljajte riječi,odigrajte memory)
Zadaća za 14.5.2020.
1.UDŽBENIK 48.str. Jahresuhr pročitajte tekst o godišnjim dobima,imenujte godišnja doba,ponavljajte riječi kakvo je vrijeme.Vježbajte pomoću digitalnog udžbenika 7.3.Jahresuhr,7.4. Wie ist das Wetter?Na istoj stranici nalazi se pjesma DER WINTER (poslušaj u digitalnom udžbeniku 7.3.Jahresuhr/6)Nauči pjevati pjesmu do 21.5. neka te roditelji snime i pošaljite.Pjesma ima tri kitice,ali nauči pjevati samo prvu.Pjesmu ne moraš prepisivati u bilježnicu.
2.RB.57.str. pročitaj i riješi zadatke.
♦ ♦ ♦
A,A,A, DER WINTER, DER IST DA.
HERBST UND SOMMER SIND VERGANGEN,
WINTER DER HAT ANGEFANGEN.
A,A,A, DER WINTER, DER IST DA.
♦ ♦ ♦
E,E,E, ER BRINGT UNS EIS UND SCHNEE.
HERBST UND SOMMER SIND VERGANGEN.
WINTER DER HAT ANGEFANGEN.
E,E,E, ER BRINGT UNS EIS UND SCHNEE.
♦ ♦ ♦
O,O,O, DANN SIND DIE KINDER FROH.
HERBST UND SOMMER SIND VERGANGEN.
WINTER DER HAT ANGEFANGEN.
O,O,O, DANN SIND DIE KINDER FROH.
Zadaća za 18.5.2020.
1.UDŽBENIK 51.str. Das kann ich...(To ja znam)imenujte godišnja doba,ponavljajte riječi kakvo je vrijeme.Vježbajte pomoću digitalnog udžbenika 7.3.Jahresuhr,7.4. Wie ist das Wetter?Vježbaj pjesmu DER WINTER (poslušaj u digitalnom udžbeniku 7.3.Jahresuhr/6)Nauči pjevati pjesmu do 21.5. neka te roditelji snime i pošaljite.
2.RB.58.-59.str. pročitaj i riješi zadatke.
Zadaća za 21.5.2020.
1.UDŽBENIK 46-51.str.,ponovite sve što smo naučili o godišnjim dobima,ponavljajte kakvo je vrijeme.Vježbajte pomoću digitalnog udžbenika.Vježbajte pjesmu DER WINTER (poslušaj u digitalnom udžbeniku 7.3.Jahresuhr/6) snimite i pošaljite do kraja tjedna oni koji još nisu izvršili.
Dragi vjeroučenici, roditelji, bake i djedovi,
šaljem vam prijedloge kako proživjeti i živjeti dane Velikog tjedna u obitelji.
http://marijapropetog.hr/images/dokumenti/Veliki_cetvrtak_obiteljske_kateheze.pdf
http://marijapropetog.hr/images/dokumenti/Veliki_petak_obiteljske_kateheze.pdf
http://marijapropetog.hr/images/dokumenti/Velika_subota_obiteljske_kateheze.pdf
http://marijapropetog.hr/images/dokumenti/Uskrs_obiteljske_kateheze.pdf
Blagoslovljen Veliki tjedan!
HVALJEN ISUS I MARIJA!
Evo uputa kako pronaći materijale iz katoličkog vjeronauka za rad kod kuće:
1. Otvoriti web stranicu OŠ Petrijanec
2. Na lijevoj stranici weba škole otvoriti link NASTAVA
3. Potražiti i kliknuti na predmet VJERONAUK
4. Kliknuti ime i prezime vjeroučiteljice koja predaje u razredu
5. DOŠLI STE DO ŽELJENIH SADRŽAJA ONLINE NASTAVE
____________________________________________________________
Vjeroučiteljica Petricija Krleža predaje u sljedećim razredima: 1A,1B,1C,1D; 2A,2B,2C;3A,3B,3C; 4A,4B,4C
Vjeroučiteljica Kristina Čačić predaje u sljedećim razredima: 2D, 2E, 3D, 4D
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |